Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Письменна, І.І. | |
dc.contributor.author | Pysmenna, I.I. | |
dc.date.accessioned | 2017-05-10T12:04:51Z | |
dc.date.available | 2017-05-10T12:04:51Z | |
dc.date.issued | 2017-05-10 | |
dc.identifier.citation | 1. Про державну службу: закон України від 10 лютого 2015 р. № 889-VIII. – Режим доступу: www.zakon.rada.gov.ua 2. Про схвалення стратегії реформування державної служби та служби в органах місцевого самоврядування в Україні на період до 2017 року та затвердження плану заходів щодо її реалізації: розпорядження Кабінету Міністрів України від 18 березня 2015 р. № 227-р – Режим доступу : www.kmu.gov.ua 3. Організація державної служби в Україні: теорія та практика: навч. посіб. \ за заг. ред. М.О. Багмета [та ін.]. – Ми- колаїв: Вид-во МДГУ ім. Петра Могили, 2007. – 244 с. 4. Beamtenstatusgesetz (BeamtStG) vom 17 Juni 2008 (BGBI.IS.1010). – Режим доступу: www.gesetze-im-internet.de 5. Bundesbeamtengesetz (BBG) vom 5 Februar 2009 (BGBI.IS.160). – Режим доступу: www.gesetze-im-internet.de 6. Bundesdisziplinargesetz (BDG) vom 9 Juli 2001 (BGBI.IS.1510). – Режим доступу: www.gesetze-im-internet.de | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2277 | |
dc.description | Письменна І. І. Чиновництво в Німеччині: досвід для України / І. І. Письменна // Аспекти публічного управління. - 2016. - № 37-38. - С. 57-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aplup_2016_37-38_10. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті здійснено аналіз базових принципів організації та функціонування інституту чиновництва в Німеччині та визначені можливості їхньої імплементації в Україні. Розглянуто аспекти, що включають у себе поняття «чиновник» (з одного боку йдеться про статус чиновника (державного службовця), з другого – про його відповідальність перед державою, з третього – про його професійну діяльність), а також які категорії посад віднесені до цього інституту в Німеччині. Проаналізовано порядок призначення чиновників за відповідними категоріями посад, а також норми законодавства щодо політичної неупередженості державних службовців. Розглянуто окремі норми дисциплінарного права, що регулюють, які наслідки може тягнути за собою те чи інше правопорушення чиновників. Усі перелічені аспекти розглянуто у порівнянні з відповідними нормами вітчизняного Закону «Про державну службу». Обґрунтовано важливість забезпечення уніфікації основних підходів та принципів розвитку, що закладені в Законі «Про державну службу», з базовими засадами служби в органах місцевого самоврядування, що дозволить сформувати цілісний інститут чиновництва в Україні, з урахуванням досвіду функціонування цього інституту в Німеччині. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Дніпропетровський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Аспекти публічного управління;2016. - № 37-38. | |
dc.subject | інститут чиновництва | uk_UA |
dc.subject | правові відносини | uk_UA |
dc.subject | державна служба | uk_UA |
dc.subject | державний службовець | uk_UA |
dc.subject | дисциплінарна відповідальність | uk_UA |
dc.subject | institute of public service | uk_UA |
dc.subject | legal relations | uk_UA |
dc.subject | public service | uk_UA |
dc.subject | disciplinary liability | uk_UA |
dc.subject | public servant | uk_UA |
dc.title | Чиновництво в Німеччині: досвід для України | uk_UA |
dc.title.alternative | Public service in germany: experience for Ukraine | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |