dc.contributor.author |
Письменна, І.І. |
|
dc.contributor.author |
Pysmenna, I.I. |
|
dc.date.accessioned |
2017-05-10T12:04:51Z |
|
dc.date.available |
2017-05-10T12:04:51Z |
|
dc.date.issued |
2017-05-10 |
|
dc.identifier.citation |
1. Про державну службу: закон України від 10 лютого 2015 р. № 889-VIII. – Режим доступу: www.zakon.rada.gov.ua 2. Про схвалення стратегії реформування державної служби та служби в органах місцевого самоврядування в Україні на період до 2017 року та затвердження плану заходів щодо її реалізації: розпорядження Кабінету Міністрів України від 18 березня 2015 р. № 227-р – Режим доступу : www.kmu.gov.ua 3. Організація державної служби в Україні: теорія та практика: навч. посіб. \ за заг. ред. М.О. Багмета [та ін.]. – Ми- колаїв: Вид-во МДГУ ім. Петра Могили, 2007. – 244 с. 4. Beamtenstatusgesetz (BeamtStG) vom 17 Juni 2008 (BGBI.IS.1010). – Режим доступу: www.gesetze-im-internet.de 5. Bundesbeamtengesetz (BBG) vom 5 Februar 2009 (BGBI.IS.160). – Режим доступу: www.gesetze-im-internet.de 6. Bundesdisziplinargesetz (BDG) vom 9 Juli 2001 (BGBI.IS.1510). – Режим доступу: www.gesetze-im-internet.de |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2277 |
|
dc.description |
Письменна І. І. Чиновництво в Німеччині: досвід для України / І. І. Письменна // Аспекти публічного управління. - 2016. - № 37-38. - С. 57-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aplup_2016_37-38_10. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті здійснено аналіз базових принципів організації та функціонування інституту чиновництва в Німеччині та визначені можливості їхньої імплементації в Україні. Розглянуто аспекти, що включають у себе поняття «чиновник» (з одного боку йдеться про статус чиновника (державного службовця), з другого – про його відповідальність перед державою, з третього – про його професійну діяльність), а також які категорії посад віднесені до цього інституту в Німеччині. Проаналізовано порядок призначення чиновників за відповідними категоріями посад, а також норми законодавства щодо політичної неупередженості державних службовців. Розглянуто окремі норми дисциплінарного права, що регулюють, які наслідки може тягнути за собою те чи інше правопорушення чиновників. Усі перелічені аспекти розглянуто у порівнянні з відповідними нормами вітчизняного Закону «Про державну службу». Обґрунтовано важливість забезпечення уніфікації основних підходів та принципів розвитку, що закладені в Законі «Про державну службу», з
базовими засадами служби в органах місцевого самоврядування, що дозволить сформувати цілісний інститут чиновництва в Україні, з урахуванням досвіду функціонування цього інституту в Німеччині. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Дніпропетровський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Аспекти публічного управління;2016. - № 37-38. |
|
dc.subject |
інститут чиновництва |
uk_UA |
dc.subject |
правові відносини |
uk_UA |
dc.subject |
державна служба |
uk_UA |
dc.subject |
державний службовець |
uk_UA |
dc.subject |
дисциплінарна відповідальність |
uk_UA |
dc.subject |
institute of public service |
uk_UA |
dc.subject |
legal relations |
uk_UA |
dc.subject |
public service |
uk_UA |
dc.subject |
disciplinary liability |
uk_UA |
dc.subject |
public servant |
uk_UA |
dc.title |
Чиновництво в Німеччині: досвід для України |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Public service in germany: experience for Ukraine |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |