Репозитарiй DSpace

Організаційно-економічний механізм підвищення конкурентоспроможності підприємства на засадах маркетингу: монографія

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гетьман, О.О.
dc.date.accessioned 2017-05-03T08:04:33Z
dc.date.available 2017-05-03T08:04:33Z
dc.date.issued 2017-05-03
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2243
dc.description Гетьман О.О. Організаційно-економічний механізм підвищення конкуентоспроможності підприємства на засадах маркетингу: монографія. – Дніпропетровськ, ДДФА, 2011. – 208 с. uk_UA
dc.description.abstract У монографії розглянуто передумови та виділено і класифіковано фактори впливу на внутрішньо- і зовнішньопідприємницьке середовище функціонування підприємства в умовах жорсткої конкуренції. Досліджено макроекономічний механізм формування платоспроможного попиту в системі ієрархічної пропозиції із застосуванням маркетинго-вого підходу. Запропоновано комплексну методику оцінки ефективності маркетингового механізму в цілому і кожної з його складових. Опрацьовано дієві методи і напрями підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств. Призначено для студентів економічних спеціальностей, викладачів вищої школи та фахівців-маркетологів, фінансових аналітиків uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Дніпропетровська державна фінансова академія uk_UA
dc.relation.ispartofseries Наукове видання;2011
dc.subject маркетинговий потенціал uk_UA
dc.subject маркетинговий механізм uk_UA
dc.subject генезис маркетингу uk_UA
dc.subject маркетингове середовище uk_UA
dc.subject ефективність маркетинг-контролінгу uk_UA
dc.title Організаційно-економічний механізм підвищення конкурентоспроможності підприємства на засадах маркетингу: монографія uk_UA
dc.type Monograph uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу