dc.contributor.author |
Гетьман, О.О. |
|
dc.date.accessioned |
2017-05-03T08:04:33Z |
|
dc.date.available |
2017-05-03T08:04:33Z |
|
dc.date.issued |
2017-05-03 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2243 |
|
dc.description |
Гетьман О.О. Організаційно-економічний механізм підвищення конкуентоспроможності підприємства на засадах маркетингу: монографія. – Дніпропетровськ, ДДФА, 2011. – 208 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У монографії розглянуто передумови та виділено і класифіковано фактори впливу на внутрішньо- і зовнішньопідприємницьке середовище функціонування підприємства в умовах жорсткої конкуренції. Досліджено макроекономічний механізм формування платоспроможного попиту в системі ієрархічної пропозиції із застосуванням маркетинго-вого підходу. Запропоновано комплексну методику оцінки ефективності маркетингового механізму в цілому і кожної з його складових. Опрацьовано дієві методи і напрями підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств. Призначено для студентів економічних спеціальностей, викладачів вищої школи та фахівців-маркетологів, фінансових аналітиків |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Дніпропетровська державна фінансова академія |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Наукове видання;2011 |
|
dc.subject |
маркетинговий потенціал |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинговий механізм |
uk_UA |
dc.subject |
генезис маркетингу |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингове середовище |
uk_UA |
dc.subject |
ефективність маркетинг-контролінгу |
uk_UA |
dc.title |
Організаційно-економічний механізм підвищення конкурентоспроможності підприємства на засадах маркетингу: монографія |
uk_UA |
dc.type |
Monograph |
uk_UA |