Репозитарiй DSpace

Стратегічні управлінські рішення та екологічна складова зовнішнього середовища підприємств

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Петруня, Ю. Є.
dc.contributor.author Петруня, В. Ю.
dc.date.accessioned 2017-04-24T08:18:49Z
dc.date.available 2017-04-24T08:18:49Z
dc.date.issued 2017-04-24
dc.identifier.citation 1. Садченко Е. В. Методические основы сегментации рынка с учетом экологических ограничений / Е. В. Садченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – № 1. – С. 225–232. 2. Ілляшенко С. Екологічний маркетинг / С. Ілляшенко, О. Прокопенко // Економіка України. – 2003. – № 12. – С. 56–61. 3. Вареник Н. Не собі, а людям / Н. Вареник // Дзеркало тижня. Україна. – 19 грудня 2014. – № 48–49. 4. Петруня В. Ю. Глобалізаційні процеси та регулювання маркетингового середовища підприємств / В. Ю. Петруня // Академічний огляд. – 2015. – № 2. – С. 105–110. uk_UA
dc.identifier.issn 2310-0672
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2183
dc.description.abstract Розглянуто питання екологізації поведінки споживачів та її врахування в маркетинговій стратегії підприємств. Проаналізовано екологічне сегментування й позиціювання товарної, цінової та комунікаційної політики підприємства. Розглянуто окремі напрями впливу держави щодо екологізації економічних відносин. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Науковий погляд: економіка та управління;№ 1 (55), 2016
dc.subject стратегія uk_UA
dc.subject управління uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject держава uk_UA
dc.subject зовнішнє середовище uk_UA
dc.subject strategy uk_UA
dc.subject management uk_UA
dc.subject marketing uk_UA
dc.subject state uk_UA
dc.subject environment uk_UA
dc.title Стратегічні управлінські рішення та екологічна складова зовнішнього середовища підприємств uk_UA
dc.title.alternative Strategic management decisions and ecological component of external environment of enterprises uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

  • 2016/1
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Економіка”

Показати скорочений опис матеріалу