dc.contributor.author |
Петруня, Ю. Є. |
|
dc.contributor.author |
Петруня, В. Ю. |
|
dc.date.accessioned |
2017-04-24T08:18:49Z |
|
dc.date.available |
2017-04-24T08:18:49Z |
|
dc.date.issued |
2017-04-24 |
|
dc.identifier.citation |
1. Садченко Е. В. Методические основы сегментации рынка с учетом экологических ограничений / Е. В. Садченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – № 1. – С. 225–232. 2. Ілляшенко С. Екологічний маркетинг / С. Ілляшенко, О. Прокопенко // Економіка України. – 2003. – № 12. – С. 56–61. 3. Вареник Н. Не собі, а людям / Н. Вареник // Дзеркало тижня. Україна. – 19 грудня 2014. – № 48–49. 4. Петруня В. Ю. Глобалізаційні процеси та регулювання маркетингового середовища підприємств / В. Ю. Петруня // Академічний огляд. – 2015. – № 2. – С. 105–110. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2310-0672 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2183 |
|
dc.description.abstract |
Розглянуто питання екологізації поведінки споживачів та її врахування в маркетинговій стратегії підприємств. Проаналізовано екологічне сегментування й позиціювання товарної, цінової та комунікаційної політики підприємства. Розглянуто окремі напрями впливу держави щодо екологізації економічних відносин. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Науковий погляд: економіка та управління;№ 1 (55), 2016 |
|
dc.subject |
стратегія |
uk_UA |
dc.subject |
управління |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
держава |
uk_UA |
dc.subject |
зовнішнє середовище |
uk_UA |
dc.subject |
strategy |
uk_UA |
dc.subject |
management |
uk_UA |
dc.subject |
marketing |
uk_UA |
dc.subject |
state |
uk_UA |
dc.subject |
environment |
uk_UA |
dc.title |
Стратегічні управлінські рішення та екологічна складова зовнішнього середовища підприємств |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Strategic management decisions and ecological component of external environment of enterprises |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |