dc.contributor.author |
Михальчук, Л. В. |
|
dc.contributor.author |
Іванченко, М. О. |
|
dc.date.accessioned |
2017-03-14T08:36:02Z |
|
dc.date.available |
2017-03-14T08:36:02Z |
|
dc.date.issued |
2017-03-14 |
|
dc.identifier.citation |
Господарський кодекс України // Верховна Рада України. – ст. 120 2. Державна продовольчо-зернова корпорація України [Електроний ресурс]. – Режим доступу : http://uk.wikipedia.org/wiki/Державна_продовольчо-зернова_корпорація_України. 3. Зернотрейдеры Украины [Електроний ресурс]. – Режим доступу : http://grainua.com/. 4. Організаційний розвиток підприємства [Електроний ресурс]. – Режим доступу : http://library.if.ua/book/28/1917.html. 5. Скібіцький О.М. Організація бізнесу: менеджмент підприємницької діяльності : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / О.М. Скібіцький, В.В. Матвєєв, Л.І. Скібіцька ; М-во освіти і науки України. – К. : Кондор, 2011. – 912 с. 6. Статистичний щорічник України за 2011 р. / Державна служба статистики України. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1937 |
|
dc.description.abstract |
Сучасна економічна ситуація не сприяє встановленню оптимального рівня конкурентоспроможності вітчизняного товаровиробника. У результаті зростає імпорт, що негативно відбивається на ВВП та економіці країни взагалі. У зв’язку з цим дослідження конкурентоспроможності національного товаровиробника набуває особливого значення, адже конкурентоспроможність підприємства є одним із важливих аспектів ринкового середовища, який характеризує можливість підприємства адаптуватися до умов ринку, посісти провідне місце і втримати його якомога довше.
Нині ринок перенасичений підприємствами, які створюють аналогічну продукцію, але втримуються лише ті, які мають найвигідніші конкурентні переваги відносно інших підприємств. Тому дослідження шляхів підвищення конкурентоспроможності підприємства є актуальним. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Житомирський державний технологічний університет |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
ВІСНИК ЖДТУ.Серія: Економічні науки;2014. № 4 (70) |
|
dc.subject |
корпорація |
uk_UA |
dc.subject |
конкурентоспроможність національного товаровиробника |
uk_UA |
dc.title |
Корпорація як альтернативний шлях підвищення конкурентоспроможності національного товаровиробника |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |