DSpace Repository

Конкурентне середовище підприємства у сучасних умовах

Show simple item record

dc.contributor.author Михальчук, Л. В.
dc.contributor.author Батуріна, І. В.
dc.date.accessioned 2017-03-14T08:20:32Z
dc.date.available 2017-03-14T08:20:32Z
dc.date.issued 2017-03-14
dc.identifier.citation Березін О.В. Економічний потенціал аграрних підприємств: механізми формування та розвитку / О.В. Березін, О.Д. Плотник. – Полтава: Інтер Графіка, 2012. – 221 с. 2. Верба І.І. Основи інтелектуальної власності: навч. посібник / І.І. Верба, В.О. Коваль ; за ред. С.В. Чікін. – 2-ге вид., перероб. і доп. – К. : НТУУ «КПІ», 2013. – 262 с. 3. Дяченко Т.А. Теоретико-методичні засади оцінки конкурентного середовища та конкурентної позиції підприємства на ринку / Т.А. Дяченко // Маркетинг і менеджмент інновацій, 2012, № 4. – С. 203–208. 4. Кучмій І.Г. Вплив зовнішнього середовища на діяльність підприємств та його наслідки / І.Г. Кучмій // Збірник ВНАУ. – В., 2010. – № 6. – С. 73–75. 5. Михальчишин Н.Л. Доступність методів захисту від недобросовісної конкуренції для суб’єктів господарювання / Н.Л. Михальчишин // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – № 720: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 210–216. 6. Ніколенко С.С. Оцінка конкурентного середовища торговельного підприємства Ніколенко С. С. Кириченко Л. М. // Економічний простір : зб. наук. пр. – Д. : ПДАБА, 2012. – № 60. – С. 207–219. 7. Петровська І.П. Конкурентне середовище та проконкурентні дії на ринку України / І.П. Петровська А.В. Пташинський // Збірник наукових праць. – К., 2012. – С. 52–56. 8. Футало Т.В. Чинники і умови формування конкурентного середовища підприємств роздрібної торгівлі / Т.В. Футало, К.А. Львівська // Науковий вісник НЛТУ України. – 2009. – Вип. 19.1. – С. 232–237. 9. Хвостенко О.А. Концептуальні засади класифікації середовища підприємства // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – № 5. – С. 166–173. 10. Шморгун Л.Г. Менеджмент організацій : навч. посібник / Л.Г. Шморгун. – К. : Знання, 2010. – 452 с. 11. Michael E. Porter «The Five Competitive Forces that Shape Strategy», Harvard Business Review, January, 2008. – Р. 86. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1935
dc.description.abstract Наведені тлумачення терміна «конкурентне середовище підприємства» з точки зору вітчизняних та зарубіжних дослідників; розглянуто чинники, які формують конкурентне середовище і впливають на умови діяльності підприємства, зокрема 5 конкурентних сил М.Портера. Bажливим є те, що конкурентне середовище утворюється не лише суб'єктами ринку, взаємодія яких викликає суперництво, але, в першу чергу, – відносинами між ними. Також розкрито поняття недобросовісної конкуренції та наведені методи захисту підприємства від неї. Зроблено висновки щодо формування конкурентоспроможності вітчизняних підприємств на українському та світовому ринках та визначено ключові фактори успіху підприємства у конкурентній боротьбі. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Житомирський державний технологічний університет uk_UA
dc.relation.ispartofseries ВІСНИК ЖДТУ.Серія: Економічні науки;2014. № 3 (69)
dc.subject конкурентне середовище підприємства uk_UA
dc.subject 5 конкурентних сил М.Портера uk_UA
dc.subject фактори макросередовища uk_UA
dc.subject фактори мікросередовища uk_UA
dc.subject конкурентоспроможність підприємства uk_UA
dc.subject недобросовісна конкуренція uk_UA
dc.subject методи захисту від недобросовісної конкуренції uk_UA
dc.title Конкурентне середовище підприємства у сучасних умовах uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account