DSpace Repository

Торговельна марка: еволюція, історія, сучасність

Show simple item record

dc.contributor.author Бабенко, В. А.
dc.date.accessioned 2017-03-09T10:33:14Z
dc.date.available 2017-03-09T10:33:14Z
dc.date.issued 2017-03-09
dc.identifier.citation 1 Базилевич В. Д. Інтелектуальна власність : підручник. – К. : Знання, 2008 ; Юлдашев О. Х. Міжнародне приватне право: Академічний курс : підруч. для студ. вищ. навч. закл. – К. : Ін Юре, 2004. 2 Право інтелектуальної власності : підруч. для студ. ВНЗ / за ред. О. А. Підопригори, О. Д. Святоцького. – К. : Ін Юре, 2002. 3 Мироненко Н. Захист прав на торговельні марки: українська практика та європейський досвід // Право України. – 2011. – № 3. – С. 30–39. 4 Міндрул А. Практичні аспекти правової охорони нетрадиційних торговельних марок // Інтелектуальна власність. – 2011. – № 9. – С. 16–28 5 Андрощук Г. Рейтинг національних брендів // Інтелектуальна власність. – 2011. – № 9. – С. 29–44. 6 Там само ; Андрощук Г. Найпотужніші бренди світу: стан і тенденції // Інтелектуальна власність. – 2008. – № 12. – С. 19–31. 7 Романенко Д. Еволюція торговельної марки [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.romanenko.biz/...articl.tm.evolution.ht... ; Тараненко С. Історичні періоди розвитку поняття торговельна марка [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.intellect 21.cdu.edu.ua/? p=495 8 Амблер Т. Практический маркетинг. – СПб. : Питер, 1999 ; Батра Р., Майерс Дж., Аакер Д. Рек- ламный менеджмент. – М. ; СПб. ; К. : Вильямс, 1999. 9 Великий тлумачний словник сучасної української мови / уклад. В. Т. Бусел. – К. ; Ірпінь : ВТФ “Перун”, 2009. – С. 1457. 10 Там само. – С. 96, 1463. 11 Там само. – С. 625. 12 Цивільний кодекс України № 435-IV від 16 січня 2003 р. (зі змінами) // Відомості Верховної Ра- ди України (далі – ВВР). – 2003. – № 40–44. – Ст. 356. 13 Романенко Д. Еволюція торговельної марки uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1914
dc.description.abstract Нині торговельні марки – дуже важливий стратегічний актив будь-якої держави, що створює передумови для успішного розвитку країни, розширення міжнародних торговельно-економічних відносин, використання інтелектуального потенціалу в інноваційному процесі. Вивчення історії торговельної марки як об’єкта права інтелектуальної власності, обґрунтування її теоретичної та практичної значущості, залучення історичної науки до вивчення історії права інтелектуальної власності потребує розвитку історичних і правничих теоретичних досліджень у цій галузі. Мета автора статті – показати еволюцію торговельної марки, висвітлити її історію від зародження до сучасності, зміну її ролі, значення та функцій на різних етапах соціально-економічного розвитку суспільства uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Академія митної служби України; Дніпропетровський національний університет ім. Олеся Гончара uk_UA
dc.relation.ispartofseries Історія торгівлі, податків та мита : зб. наук. праць;2014/1(9)
dc.subject торговельна марка uk_UA
dc.subject бренд uk_UA
dc.subject клеймо uk_UA
dc.subject логотип uk_UA
dc.subject товарний знак uk_UA
dc.subject trade mark uk_UA
dc.subject brand uk_UA
dc.subject stigma uk_UA
dc.subject trade mark uk_UA
dc.subject logo uk_UA
dc.title Торговельна марка: еволюція, історія, сучасність uk_UA
dc.title.alternative Trademarks: evolution, history, modern state uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account