dc.contributor.author |
Стояцька, Г.М. |
|
dc.date.accessioned |
2016-12-22T10:13:06Z |
|
dc.date.available |
2016-12-22T10:13:06Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-22 |
|
dc.identifier.citation |
1. Бурдье, П. Университетская докса и творчество: против схоластических делений / Бурдьё Пьер // Socio-Logos’96. Альманах Российско-французского центра социологических исследований Института социологии Российской Академии наук. – М.: Socio-Logos, 1996. – С. 8-31. 2. Бурдье, П. Практический смысл / Пьер Бурдье. – СПб. : Алетейя, 2001. - 562 с. 3. Вимір раціональності як чинник європейської інтеграції України / [Мирослав Попович та ін. ; відп. ред. М. Попович] ; Нац. акад. наук України, Ін-т філософії ім. Г.С. Сковороди. – К. : Наукова думка, 2014. – 291 с. 4. Індустрія наукових знань: вплив на соціогуманітарну сферу : монографія / Лук’янець В.С. та ін. ; відп. ред. В.Лук’янець] ; Нац. акад. наук України, Ін-т філософії ім. Г. С. Сковороди. – К. : УкрСІЧ, 2015. – 407 с. 5. Момджян, К. О кризисе фрагментации в современной социальной философии / Момджян К.Х. // Этнос, нация, ценности. Социально-философские исследования. – М. : Канон+. – 2014. – / С. 251–261. 92 6. Про вищу освіту : Закон України від 2014 р. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: [http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1556-18]. 7. Про організацію вивчення гуманітарних дисциплін : Лист МОН Керівникам вищих навчальних закладів від 11.03.2015 р. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : [http://mon.gov.ua /files /normative/2015-03-11/3666/lmon_1_9_120_11032015.pdf] 8. Шевцов, С.В. Философия и преподавание: вызовы времени / Шевцов С.В. // Інноваційні процеси у просторі юридичної освіти: реалії, тенденції, перспективи : Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції. – Дніпропетровськ : Інновація, 2015. – С. 20-22. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1798 |
|
dc.description.abstract |
Охарактеризовано основні тенденції та проблеми в філософській складовій сучасної вищої освіти. Розкрито потенціал континуальності як необхідної умови повноцінної реалізації освітнього потенціалу дисциплін гуманітарного блоку. Продемонстровано роль світоглядних адаптацій, які надають особистості гуманітарні знання в умовах перманентних соціальних трансформацій |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Дніпропетровська державна фінансова академія |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Філософія.Культура.Життя;2016 / 42 |
|
dc.subject |
філософська освіта |
uk_UA |
dc.subject |
гуманітарний дискурс |
uk_UA |
dc.subject |
дискретність |
uk_UA |
dc.subject |
континуальність |
uk_UA |
dc.subject |
освітні трансформації |
uk_UA |
dc.subject |
philosophical education |
uk_UA |
dc.subject |
humanitarian discourse |
uk_UA |
dc.subject |
discretion |
uk_UA |
dc.subject |
educational transformation |
uk_UA |
dc.subject |
discretion |
uk_UA |
dc.subject |
continuity |
uk_UA |
dc.title |
Освітні трансформації та гуманітарні знання: осмислення філософського потенціалу |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Educational transformations and humanitarian knowledges: comprehension of philosophical potential |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |