Репозитарiй DSpace

Особливості впливу самооцінки та образу «Я» політика на вибір стратегії самопрезентації

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шумейко, О. М.
dc.date.accessioned 2016-12-15T11:10:03Z
dc.date.available 2016-12-15T11:10:03Z
dc.date.issued 2016-11-15
dc.identifier.citation . Амяга, Н. В. Самораскрытие и самопредъявление личности в общении / Н. В. Амяга // Личность. Общение. Групповые процессы. − М., 1991. − С. 37-74. 2. Ольшанский, Д. Политический PR / Д. Ольшанский. – СПб. : Питер, 2003. – 544 с. 3. Психология самосознания : хрестоматия / под. ред. Д. Я. Райгородского. – Самара : Издательский Дом «БАХРАХ – М», 2003. – 672 с. 4. Arkin, R. M. Shyness and self-presentation / R. M. Arkin., E. A. Lake, A. H. Baumgardner // Shyness: Perspectives on research and treatment / Ed. by Jones W. H. et al. – N.Y., 1985. – P. 189–203. 5. Christie, R. Studies in Machiavellianism / R. Christie, F.L Geis. – N.Y., 1970. – 415 p. 6. Stone, W. The Psychology of Politics / W. Stone. − N.Y. : The Free Press, 1974. – 217 p. 7. Self-other Orientations and Political Behaviour / R. Ziller, W. Stone, R. Jackson, N. Terbovic // A Psychological Examination of Political Leaders / Ed. by M. Hermann, T. Milburn. − N.Y. : Free Press, 1977. − P. 176–204. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1774
dc.description.abstract Проаналізовано основні закономірності впливу образу «Я» та самооцінки сучасного політика на процес вибору ним конкретної стратегії самопрезентації: «догоджальної» чи «самоконструюючої». Наскільки вдало (без допомоги команди іміджмейкерів) політик здатен самостійно «презентувати» себе перед аудиторією? Які саме сторони образу «Я» сучасного політика висвітлюються, а які приховуються, як на цей процес впливає його самооцінка? У чому полягає взаємозв’язок між механізмами самопрезентації та «Я-концепцією» політика в цілому? На всі ці проблемні для політичних психологів питання й покликана дати відповідь ця стаття uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Філософія.Культура.Життя;2016 / 43
dc.subject самопрезентація uk_UA
dc.subject образ «Я» uk_UA
dc.subject фізичне Я uk_UA
dc.subject психологічне Я uk_UA
dc.subject соціальне Я uk_UA
dc.subject сексуальне Я uk_UA
dc.subject сімейне Я uk_UA
dc.subject Я, що долає конфлікти uk_UA
dc.subject самооцінка uk_UA
dc.subject управління враженням uk_UA
dc.subject імідж uk_UA
dc.subject публічна поведінка uk_UA
dc.subject «самоконструююча» стратегія uk_UA
dc.subject «догоджальна» стратегія uk_UA
dc.subject self-presentation uk_UA
dc.subject self-concept uk_UA
dc.subject physical self-concept uk_UA
dc.subject psychological self-concept uk_UA
dc.subject social self-concept uk_UA
dc.subject sexual self-concept uk_UA
dc.subject family self-concept uk_UA
dc.subject resolving conflicts self-concept uk_UA
dc.subject self-esteem uk_UA
dc.subject impression management uk_UA
dc.subject image uk_UA
dc.subject public behaviour uk_UA
dc.subject self-check strategy uk_UA
dc.subject caterpillar strategy uk_UA
dc.title Особливості впливу самооцінки та образу «Я» політика на вибір стратегії самопрезентації uk_UA
dc.title.alternative The features of influence of self-appraisal and self-image of politician for choice self-presentation strategy uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу