dc.contributor.author |
Шумейко, О. М. |
|
dc.date.accessioned |
2016-12-15T11:10:03Z |
|
dc.date.available |
2016-12-15T11:10:03Z |
|
dc.date.issued |
2016-11-15 |
|
dc.identifier.citation |
. Амяга, Н. В. Самораскрытие и самопредъявление личности в общении / Н. В. Амяга // Личность. Общение. Групповые процессы. − М., 1991. − С. 37-74. 2. Ольшанский, Д. Политический PR / Д. Ольшанский. – СПб. : Питер, 2003. – 544 с. 3. Психология самосознания : хрестоматия / под. ред. Д. Я. Райгородского. – Самара : Издательский Дом «БАХРАХ – М», 2003. – 672 с. 4. Arkin, R. M. Shyness and self-presentation / R. M. Arkin., E. A. Lake, A. H. Baumgardner // Shyness: Perspectives on research and treatment / Ed. by Jones W. H. et al. – N.Y., 1985. – P. 189–203. 5. Christie, R. Studies in Machiavellianism / R. Christie, F.L Geis. – N.Y., 1970. – 415 p. 6. Stone, W. The Psychology of Politics / W. Stone. − N.Y. : The Free Press, 1974. – 217 p. 7. Self-other Orientations and Political Behaviour / R. Ziller, W. Stone, R. Jackson, N. Terbovic // A Psychological Examination of Political Leaders / Ed. by M. Hermann, T. Milburn. − N.Y. : Free Press, 1977. − P. 176–204. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1774 |
|
dc.description.abstract |
Проаналізовано основні закономірності впливу образу «Я» та самооцінки сучасного політика на процес вибору ним конкретної стратегії самопрезентації: «догоджальної» чи «самоконструюючої». Наскільки вдало (без допомоги команди іміджмейкерів) політик здатен самостійно «презентувати» себе перед аудиторією? Які саме сторони образу «Я» сучасного політика висвітлюються, а які приховуються, як на цей процес впливає його самооцінка? У чому полягає взаємозв’язок між механізмами самопрезентації та «Я-концепцією» політика в цілому? На всі ці проблемні для політичних психологів питання й покликана дати відповідь ця стаття |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Філософія.Культура.Життя;2016 / 43 |
|
dc.subject |
самопрезентація |
uk_UA |
dc.subject |
образ «Я» |
uk_UA |
dc.subject |
фізичне Я |
uk_UA |
dc.subject |
психологічне Я |
uk_UA |
dc.subject |
соціальне Я |
uk_UA |
dc.subject |
сексуальне Я |
uk_UA |
dc.subject |
сімейне Я |
uk_UA |
dc.subject |
Я, що долає конфлікти |
uk_UA |
dc.subject |
самооцінка |
uk_UA |
dc.subject |
управління враженням |
uk_UA |
dc.subject |
імідж |
uk_UA |
dc.subject |
публічна поведінка |
uk_UA |
dc.subject |
«самоконструююча» стратегія |
uk_UA |
dc.subject |
«догоджальна» стратегія |
uk_UA |
dc.subject |
self-presentation |
uk_UA |
dc.subject |
self-concept |
uk_UA |
dc.subject |
physical self-concept |
uk_UA |
dc.subject |
psychological self-concept |
uk_UA |
dc.subject |
social self-concept |
uk_UA |
dc.subject |
sexual self-concept |
uk_UA |
dc.subject |
family self-concept |
uk_UA |
dc.subject |
resolving conflicts self-concept |
uk_UA |
dc.subject |
self-esteem |
uk_UA |
dc.subject |
impression management |
uk_UA |
dc.subject |
image |
uk_UA |
dc.subject |
public behaviour |
uk_UA |
dc.subject |
self-check strategy |
uk_UA |
dc.subject |
caterpillar strategy |
uk_UA |
dc.title |
Особливості впливу самооцінки та образу «Я» політика на вибір стратегії самопрезентації |
uk_UA |
dc.title.alternative |
The features of influence of self-appraisal and self-image of politician for choice self-presentation strategy |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |