Репозитарiй DSpace

Механізм управління маркетинговою діяльністю на машинобудівному підприємстві

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сорока, К.О.
dc.date.accessioned 2016-11-29T11:50:13Z
dc.date.available 2016-11-29T11:50:13Z
dc.date.issued 2016-11-29
dc.identifier.citation 1. Карпенко А.В. Комплексна оцінка системи управління маркетингом на підприємстві // Держава та регіони. – 2007. - № 1. – С. 135-136. 2. Корж М. Влияние психологических аспектов управления изменениями на эффективность управления маркетингом на предприятиях промышленной сферы // Економіст. – 2008. - № 9. – С. 66-69. 3. Котлер Ф., Келлер К.Л. Маркетинг менеджмент: учебник. – Спб.: Питер, 2007. - 816 с. 4. Липчук В.В., Дудяк А.П., Бугіль С.Я. Маркетинг: основи теорії та практики: навч. по-сібник / За загальною редакцією В.В. Липчука. – Львів: «Новий Світ – 2000»; «Маг-нолія плюс», 2003. – 288 с. 5. Моисеева Н.К., Конышева М.В. Управление маркетингом: теория, практика, инфор-мационные технологи: учеб. пособие / под ред. Н.К. Моисеевой. – М.: Финансы и статистика, 2002. – 304 с. 6. Мордвінцева Т.В. Методичні основи стратегічного планування маркетингової діяль-ності на підприємствах машинобудування // Держава та регіони. – 2007. - № 1. – С. 229-232. 7. Мордвінцева Т.В. Особливості управління маркетинговою діяльністю підприємств машинобудування // Держава та регіони. – 2006. - № 5. – С. 214-216. 8. Рудченко І.В. Стратегії маркетингового менеджменту на підприємстві // Держава та регіони. – 2007. - № 6. – С. 137-142. 9. Скибінський С.В. Маркетинг: підручник. Ч.1– Львів, 2000. – 640 с. 10. Теорія і практика маркетингу в Україні: монографія / А.Ф. Павленко, А.В. Вовчак, В.Я. Кардаш, В.П. Пилипчук та ін.; За наук. ред. д-ра екон. наук, проф., акад. АПН України А.Ф. Павленка. – К.: КНЕУ, 2005. – 584 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1698
dc.description.abstract Розкрито суть і комплексний підхід до управління маркетинговою діяльністю. Запропоновано механізм управління маркетинговою діяльністю на основі комплексу маркетингу для машинобудівного підприємства, а саме: товарна політика, цінова політика, комунікації і політика розподілу. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Дніпропетровська державна фінансова академія uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник ДДФА: Економіка;2009/2
dc.subject управління маркетингом uk_UA
dc.subject концепція управління маркетингом uk_UA
dc.subject комплексний підхід uk_UA
dc.subject комплекс маркетингу uk_UA
dc.subject продукт (товар) uk_UA
dc.subject ціна uk_UA
dc.subject реклама uk_UA
dc.subject збут uk_UA
dc.subject management marketing uk_UA
dc.subject conception of management marketing uk_UA
dc.subject complex approach uk_UA
dc.subject marketing complex uk_UA
dc.subject product (commodity) uk_UA
dc.subject price uk_UA
dc.subject advertising uk_UA
dc.subject sale uk_UA
dc.title Механізм управління маркетинговою діяльністю на машинобудівному підприємстві uk_UA
dc.title.alternative A mechanism of management marketing activity is on a machine-building enterprise uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу