dc.contributor.author |
Сорока, К.О. |
|
dc.date.accessioned |
2016-11-29T11:50:13Z |
|
dc.date.available |
2016-11-29T11:50:13Z |
|
dc.date.issued |
2016-11-29 |
|
dc.identifier.citation |
1. Карпенко А.В. Комплексна оцінка системи управління маркетингом на підприємстві // Держава та регіони. – 2007. - № 1. – С. 135-136. 2. Корж М. Влияние психологических аспектов управления изменениями на эффективность управления маркетингом на предприятиях промышленной сферы // Економіст. – 2008. - № 9. – С. 66-69. 3. Котлер Ф., Келлер К.Л. Маркетинг менеджмент: учебник. – Спб.: Питер, 2007. - 816 с. 4. Липчук В.В., Дудяк А.П., Бугіль С.Я. Маркетинг: основи теорії та практики: навч. по-сібник / За загальною редакцією В.В. Липчука. – Львів: «Новий Світ – 2000»; «Маг-нолія плюс», 2003. – 288 с. 5. Моисеева Н.К., Конышева М.В. Управление маркетингом: теория, практика, инфор-мационные технологи: учеб. пособие / под ред. Н.К. Моисеевой. – М.: Финансы и статистика, 2002. – 304 с. 6. Мордвінцева Т.В. Методичні основи стратегічного планування маркетингової діяль-ності на підприємствах машинобудування // Держава та регіони. – 2007. - № 1. – С. 229-232. 7. Мордвінцева Т.В. Особливості управління маркетинговою діяльністю підприємств машинобудування // Держава та регіони. – 2006. - № 5. – С. 214-216. 8. Рудченко І.В. Стратегії маркетингового менеджменту на підприємстві // Держава та регіони. – 2007. - № 6. – С. 137-142. 9. Скибінський С.В. Маркетинг: підручник. Ч.1– Львів, 2000. – 640 с. 10. Теорія і практика маркетингу в Україні: монографія / А.Ф. Павленко, А.В. Вовчак, В.Я. Кардаш, В.П. Пилипчук та ін.; За наук. ред. д-ра екон. наук, проф., акад. АПН України А.Ф. Павленка. – К.: КНЕУ, 2005. – 584 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1698 |
|
dc.description.abstract |
Розкрито суть і комплексний підхід до управління маркетинговою діяльністю. Запропоновано механізм управління маркетинговою діяльністю на основі комплексу маркетингу для машинобудівного підприємства, а саме: товарна політика, цінова політика, комунікації і політика розподілу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Дніпропетровська державна фінансова академія |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Вісник ДДФА: Економіка;2009/2 |
|
dc.subject |
управління маркетингом |
uk_UA |
dc.subject |
концепція управління маркетингом |
uk_UA |
dc.subject |
комплексний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
комплекс маркетингу |
uk_UA |
dc.subject |
продукт (товар) |
uk_UA |
dc.subject |
ціна |
uk_UA |
dc.subject |
реклама |
uk_UA |
dc.subject |
збут |
uk_UA |
dc.subject |
management marketing |
uk_UA |
dc.subject |
conception of management marketing |
uk_UA |
dc.subject |
complex approach |
uk_UA |
dc.subject |
marketing complex |
uk_UA |
dc.subject |
product (commodity) |
uk_UA |
dc.subject |
price |
uk_UA |
dc.subject |
advertising |
uk_UA |
dc.subject |
sale |
uk_UA |
dc.title |
Механізм управління маркетинговою діяльністю на машинобудівному підприємстві |
uk_UA |
dc.title.alternative |
A mechanism of management marketing activity is on a machine-building enterprise |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |