dc.contributor.author |
Пилипенко, Г.М. |
|
dc.contributor.author |
Кучеренко, Є.В. |
|
dc.contributor.author |
Лисунець, І.І. |
|
dc.date.accessioned |
2016-11-10T09:02:57Z |
|
dc.date.available |
2016-11-10T09:02:57Z |
|
dc.date.issued |
2016-10-10 |
|
dc.identifier.citation |
1. Философия экономики / Отв. ред. С. В. Синяков. – К.: «Альтерпрес», 2002. – 384 с. 2. Саймон Г. Рациональность как процесс и продукт мышления // THESIS, Осень 1993, Т.1, вып. 3. – С. 62-71. 3. Вебер М. Избранные произведения. - М.: Прогресс, 1990. – 808 с. 4. Вебер М. Социологические категории хозяйствования // Западная экономическая со-циология: Хрестоматия современной классики / сост. и науч. ред. В. В. Радаев. – М.: РОССПЭН, 2004. – 729 с. 5. Clegg, S. Modem Organizations: Organizational Studies in the Postmodern World. - L.: Sage, 1990. - P. 7. 6. Вильямсон О. Поведенческие предпосылки современного экономического анализа // THESIS, Осень 1993, т.1, вып. 3. – С. 39-49. 7. Олейник А. Институциональная экономика. – М.: Инфра-М, 2000. – 416 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1569 |
|
dc.description.abstract |
Розглядаються теоретико-методологічні передумови дослідження індивідуальної раціональності у концепціях неокласики та інституціоналізму, наголошується на необхідності поєднання обох підходів у дослідницькій програмі економічної поведінки суб’єктів, а також визначаються інституціональні умови, за яких може здійснюватися формування ефективних ринкових механізмів в економіці України |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Дніпропетровська державна фінансова академія |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Вісник ДДФА: Економічні науки;2010/1 |
|
dc.subject |
неокласична парадигма |
uk_UA |
dc.subject |
інституціональний аналіз |
uk_UA |
dc.subject |
економічна поведінка |
uk_UA |
dc.subject |
індивідуальна раціональність |
uk_UA |
dc.subject |
спосіб мотивації дії |
uk_UA |
dc.subject |
типи суспільної раціональності |
uk_UA |
dc.subject |
neoclassical paradigm |
uk_UA |
dc.subject |
institutional analysis |
uk_UA |
dc.subject |
economic behaviour |
uk_UA |
dc.subject |
individual rationality |
uk_UA |
dc.subject |
a way of motivation for action |
uk_UA |
dc.subject |
types of public rationality |
uk_UA |
dc.title |
Раціональний аспект поведінки споживача у передумовах неокласичного та інституціонального аналізу |
uk_UA |
dc.title |
Раціональний аспект поведінки споживача у передумовах неокласичного та інституціонального аналізу |
|
dc.title.alternative |
The rational aspect of consumer behaviour in neoclassical and institutional analyses |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |