DSpace Repository

Концепція корпоративної соціальної відповіданості бізнесу та її становлення в українському підприємницькому середовищі

Show simple item record

dc.contributor.author Баранник, Л. Б.
dc.contributor.author Вознюк, О. В.
dc.date.accessioned 2016-11-10T07:31:35Z
dc.date.available 2016-11-10T07:31:35Z
dc.date.issued 2016-11-10
dc.identifier.citation 1. Баранник Л. Соціальна відповідальність бізнесу // Становлення і розвиток малого бі-знесу в регіоні: Колективна монографія / За загальною редакцією академіка АЕНУ Н.І.Редіної. – Дніпропетровськ: ДДФА, 2008. – С. 483-496. 2. Баюра Д. Корпоративна соціальна відповідальність у системі корпоративного управління // Україна: аспекти праці. – 2009. - № 1. – С. 21-25. 3. Бутко М., Мурашко М. Генезис соціальної відповідальності бізнесу та її становлення в Україні // Фінанси України. – 2008. - № 8. – С. 74-84. 4. Галиц Г. Социальная ответственность бизнеса – это не только благотворительные акции и спонсорство // Бизнес. - № 6. – 05.02.07. 5. Живко З.Б. Соціальна відповідальність учасників бізнесової діяльності: принципи, проблеми, перспективи / З.В.Живко // Проблеми науки. – 2009. – С.44-49. 6. Офіційний сайт Національного інституту стратегічних досліджень. - Режим доступу: http://www.niss.gov.ua 7. Шавкун І.Г. Проблеми КСВ топ-менеджменту: методологічний аспект // Грані. - 2008. - № 6. – С. 57-60. 8. Шаповал В.М. Інституціональна підтримка соціально відповідальної діяльності // Вісник Академії митної служби України. – 2008. – № 4 (40). – С. 92 – 98. 9. Що таке Глобальний договір. – Режим доступу: http://www.globalcompact.org.ua/ ua/how2joint/participants?page=5 10. Bowen H.R. Social Responsibilities of the Businessman. N.Y., Harper& Row, 1953. 11. Carroll A.B. Corporate social responsibility: Evolution of definitional construct. “Business and Society”. № 38(3), 1999, p. 268-295. 12. Marrewijk M. Van. Concepts and Definitions of CSR and Corporate Sustainability: between Agency and Communion. “Journal of Business Ethics”. Vol. 44, №2-3, 2003, p.95-105. 13. Steurer R., Langer M., Konrad A., Martinnuzzi A. Corporations, Stakeholders and Sustainable Development: A Theoretical Exploration of Business Society Relations. “Journal of Business Ethics”. Vol.61, № 3, 2005, p. 263-281. 14. Windsor D. The Future of Corporate social responsibility. “The International Journal of Organizational Analysis” Vol. 9, № 3, 2001, p. 225-256. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1559
dc.description.abstract Розглядається становлення корпоративної соціальної відповідальності бізнесу в Україні як нового елементу суспільних відносин та прояву соціального партнерства uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Дніпропетровська державна фінансова академія uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник ДДФА: Економічні науки;2010/1
dc.subject корпоративна соціальна відповідальність uk_UA
dc.subject бізнес uk_UA
dc.subject соціальне партнерство uk_UA
dc.subject соціальний захист населення uk_UA
dc.subject корпоративна стійкість uk_UA
dc.subject соціальний пакет uk_UA
dc.subject соціальні інвестиції uk_UA
dc.subject corporate social responsibility uk_UA
dc.subject business uk_UA
dc.subject social partnership uk_UA
dc.subject social protection of population uk_UA
dc.subject corporate strength uk_UA
dc.subject social package uk_UA
dc.subject social investment uk_UA
dc.title Концепція корпоративної соціальної відповіданості бізнесу та її становлення в українському підприємницькому середовищі uk_UA
dc.title.alternative The concept of corporate social responsibility and its formation in the Ukrainian business environment uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account