dc.contributor.author |
Падерін, І.Д. |
|
dc.contributor.author |
Романов, О.В. |
|
dc.date.accessioned |
2016-11-03T12:39:18Z |
|
dc.date.available |
2016-11-03T12:39:18Z |
|
dc.date.issued |
2016-11-03 |
|
dc.identifier.citation |
1. Винарик Л.С. Онлайновый электронный рынок: становление, проблемы : монографія / Л.С. Винарик, А.Н. Щедрин, Н.О. Васильева // Ин-т экономики промышленности. – Донецк, 2003. – 176 с. 2. Чучковська А.В. Правове регулювання електронної комерції в Україні : навч. посіб-ник / А.В. Чучковська. – К.: Центр навчальної літератури, 2007. – 224 с. 3. Корнєв Ю. Інформаційне забезпечення розвитку підприємницької діяльності. Віс-ник НАН України. - 2008. - № 5. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/all/ herald/2008-05/a5-n5.pdf 4. Шкіль Р.А. Аналітичний огляд методів моделювання бізнес-процесів в електронній комерції // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна : Збірник наукових праць. - 2008. - № 25. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/Natural/Vdnuzht/2008_25/Articles/Modelir/ Shkil_25.pdf 5. Яценко В.В. Формування збутової політики підприємств за умов використання мето-дів електронної комерції // Комунальне господарство міст. - Серія «Економічні нау-ки»: Збірник наукових праць 2008. - № 85. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/kgm_econ/2008_85/sb-85.files%5C349-358.pdf 6. Маслак О.І. Застосування маркетингових інструментів у сфері електронної комерції // Вісник КДПУ ім. М. Остроградського. - Вип. 1/2010 (60). – Ч. 1. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/Natural/Vkdpu/2010_1_1/ PDF_1_2010_ch1/183.pdf 7. Меджибовська Н.С. Електронна комерція / Н.С. Меджибовська. - К.: ЦНЛ, 2004. – С. 430. 8. Пэйтел К. Секреты успеха в электронном бизнесе / К. Пэйтел, М.П. Мак-Картни. - СПб.: Питер, 2001. 9. Глобальная статистика украинского Интернета. - Август 2010. – Режим доступу: http://bigmir-internet.com.ua/news/archive/1036/. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1528 |
|
dc.description.abstract |
У статті узагальнено розвиток електронних комерційних операцій на підприємствах зарубіжжя та в Україні. Розглянуто структуру електронної комерції на промислових підприємствах. Досліджено законодавчі основи використання систем електронної комерції. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Дніпропетровська державна фінансова академія |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Вісник ДДФА: Економічні науки;2011/1 |
|
dc.subject |
електронна комерція |
uk_UA |
dc.subject |
Інтернет |
uk_UA |
dc.subject |
підприємство |
uk_UA |
dc.subject |
ефективність |
uk_UA |
dc.subject |
інформація |
uk_UA |
dc.subject |
e-commerce |
uk_UA |
dc.subject |
Internet |
uk_UA |
dc.subject |
enterprise |
uk_UA |
dc.subject |
efficiency |
uk_UA |
dc.subject |
information |
uk_UA |
dc.title |
Розвиток електронних комерційних операцій на підприємствах |
uk_UA |
dc.title.alternative |
The development of electronic commercial operations at enterprises |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |