Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Таранець, О.І. | |
dc.date.accessioned | 2015-12-09T14:00:22Z | |
dc.date.available | 2015-12-09T14:00:22Z | |
dc.date.issued | 2015-12-09 | |
dc.identifier.issn | 2310-9645 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/151 | |
dc.description.abstract | Присвячено вдосконаленому методу оптимізації керованих відчепів у розрахунковій групі, що, на відміну від наявних, ураховує вплив випадкових факторів і дозволяє використовувати його для оперативного управління процесом скочування відчепів з гірки. Запропоновано критерій оптимізації режимів гальмування відчепів складу в умовах відхилення фактичних параметрів відчепів від розрахункових значень і неточності реалізації гальмовими позиціями заданих режимів гальмування. Предмет дослідження - імітаційне моделювання процесу скочування відчепів з гірки. Для оптимізації режимів гальмування відчепів використовуємо ітераційний метод. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | сортувальна гірка | uk_UA |
dc.subject | відчеп | uk_UA |
dc.subject | режими гальмування | uk_UA |
dc.subject | гарантований інтервал | uk_UA |
dc.subject | область допустимих режимів | uk_UA |
dc.subject | forting branch | uk_UA |
dc.subject | unhook | uk_UA |
dc.subject | braking modes | uk_UA |
dc.subject | guaranteed interval | uk_UA |
dc.subject | the range of permissible braking modes | uk_UA |
dc.title | Удосконалення методу оптимізації керованих відчепів у розрахунковій групі | uk_UA |
dc.title.alternative | Improved method optimization managed cuts in a predetermined group | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |