dc.contributor.author |
Таранець, О.І. |
|
dc.date.accessioned |
2015-12-09T14:00:22Z |
|
dc.date.available |
2015-12-09T14:00:22Z |
|
dc.date.issued |
2015-12-09 |
|
dc.identifier.issn |
2310-9645 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/151 |
|
dc.description.abstract |
Присвячено вдосконаленому методу оптимізації керованих відчепів у розрахунковій групі, що, на відміну від наявних, ураховує вплив випадкових факторів і дозволяє використовувати його для оперативного управління процесом скочування відчепів з гірки. Запропоновано критерій оптимізації режимів гальмування відчепів складу в умовах відхилення фактичних параметрів відчепів від розрахункових значень і неточності реалізації гальмовими позиціями заданих режимів гальмування. Предмет дослідження - імітаційне моделювання процесу скочування відчепів з гірки. Для оптимізації режимів гальмування відчепів використовуємо ітераційний метод. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.subject |
сортувальна гірка |
uk_UA |
dc.subject |
відчеп |
uk_UA |
dc.subject |
режими гальмування |
uk_UA |
dc.subject |
гарантований інтервал |
uk_UA |
dc.subject |
область допустимих режимів |
uk_UA |
dc.subject |
forting branch |
uk_UA |
dc.subject |
unhook |
uk_UA |
dc.subject |
braking modes |
uk_UA |
dc.subject |
guaranteed interval |
uk_UA |
dc.subject |
the range of permissible braking modes |
uk_UA |
dc.title |
Удосконалення методу оптимізації керованих відчепів у розрахунковій групі |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Improved method optimization managed cuts in a predetermined group |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |