Репозитарiй DSpace

Механізми маркетингу в державному управлінні

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сухоносова, К. І.
dc.date.accessioned 2016-10-18T10:06:17Z
dc.date.available 2016-10-18T10:06:17Z
dc.date.issued 2016-10-19
dc.identifier.citation 1. Другов А. А. Государственный маркетинг как важный фактор совершенствования механизма управления социально-экономическими процессами в обществе / А. А. Другов // Маркетинг в России и за рубежом. – 2005. – № 4. – С. 101–107. 2. Котлер Ф. Маркетинг для государственных и общественных организаций / Ф. Котлер, Н. Ли ; пер. с англ. под ред. С. Г. Божук. – СПб. : Питер, 2008. – 384 с. 3. Романенко К. М. Державний маркетинг як механізм максимізації соціальної ефективності державного управління Електронний ресурс / К. М. Романенко // Інвестиції: практика та досвід. – 2010. – № 10. – С. 85–88. – Режим доступу : http://www.nbuv.gov.ua/ UJRN/ipd_2010_10_25 4. Сиченко В. В. Напрями соціального маркетингу в державному регулюванні / В. В. Сиченко // Розвиток форм та методів сучасного менеджменту в умовах глобалізації : матеріали 2-ої Міжнар. наук.-практ. конференції 25–27 березня 2014 р. – Дніпропетровськ : ДДАЕУ, 2014. – С. 57. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1373
dc.description.abstract Розкрито сутність державного маркетингу як механізму державного управління у досягненні максимальної соціальної ефективності. Визначено перелік основних об’єктів маркетингу в державному управлінні. Проаналізовано основні складники механізму державного маркетингу та його класифікацію. Обґрунтовано необхідність широкого застосування соціально орієнтованого маркетингового механізму в діяльності органів державного управління. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries Публічне управління та митне адміністрування;2015/2
dc.subject державний маркетинг uk_UA
dc.subject державне управління uk_UA
dc.subject маркетинг послуг uk_UA
dc.subject механізм uk_UA
dc.subject public marketing uk_UA
dc.subject public administration uk_UA
dc.subject marketing services uk_UA
dc.subject mechanism uk_UA
dc.title Механізми маркетингу в державному управлінні uk_UA
dc.title.alternative Marketing mechanisms in government uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

  • 2015/№2(13)
    правонаступник наукового збірника "Вісник Академії митної служби України. Серія: "Державне управління"

Показати скорочений опис матеріалу