dc.contributor.author |
Сухоносова, К. І. |
|
dc.date.accessioned |
2016-10-18T10:06:17Z |
|
dc.date.available |
2016-10-18T10:06:17Z |
|
dc.date.issued |
2016-10-19 |
|
dc.identifier.citation |
1. Другов А. А. Государственный маркетинг как важный фактор совершенствования механизма управления социально-экономическими процессами в обществе / А. А. Другов // Маркетинг в России и за рубежом. – 2005. – № 4. – С. 101–107. 2. Котлер Ф. Маркетинг для государственных и общественных организаций / Ф. Котлер, Н. Ли ; пер. с англ. под ред. С. Г. Божук. – СПб. : Питер, 2008. – 384 с. 3. Романенко К. М. Державний маркетинг як механізм максимізації соціальної ефективності державного управління Електронний ресурс / К. М. Романенко // Інвестиції: практика та досвід. – 2010. – № 10. – С. 85–88. – Режим доступу : http://www.nbuv.gov.ua/ UJRN/ipd_2010_10_25 4. Сиченко В. В. Напрями соціального маркетингу в державному регулюванні / В. В. Сиченко // Розвиток форм та методів сучасного менеджменту в умовах глобалізації : матеріали 2-ої Міжнар. наук.-практ. конференції 25–27 березня 2014 р. – Дніпропетровськ : ДДАЕУ, 2014. – С. 57. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1373 |
|
dc.description.abstract |
Розкрито сутність державного маркетингу як механізму державного управління у досягненні максимальної соціальної ефективності. Визначено перелік основних об’єктів маркетингу в державному управлінні. Проаналізовано основні складники механізму державного маркетингу та його класифікацію. Обґрунтовано необхідність широкого застосування соціально орієнтованого маркетингового механізму в діяльності органів державного управління. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Публічне управління та митне адміністрування;2015/2 |
|
dc.subject |
державний маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
державне управління |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг послуг |
uk_UA |
dc.subject |
механізм |
uk_UA |
dc.subject |
public marketing |
uk_UA |
dc.subject |
public administration |
uk_UA |
dc.subject |
marketing services |
uk_UA |
dc.subject |
mechanism |
uk_UA |
dc.title |
Механізми маркетингу в державному управлінні |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Marketing mechanisms in government |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |