Репозитарiй DSpace

Стратегічні аспекти зовнішньої торгівлі: SWOT- та PEST-аналіз

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чириченко, Ю.В.
dc.date.accessioned 2016-10-18T09:58:55Z
dc.date.available 2016-10-18T09:58:55Z
dc.date.issued 2016-10-18
dc.identifier.citation 1. Клименко, І.В. Три роки членства у СОТ: тенденції зовнішньої торгівлі України у посткризовий період / Клименко І.В., Федірко О.А., Ус І.В. - К.: НІСД, 2011. – 72 с. 2. Котлер, Филип. Стратегический менеджмент по Котлеру. Лучшие приемы и методы = The Quintessence of Strategic Management: What You Really Need to Know to Survive in Business / Филип Котлер, Роланд Бергер, Нильс Бикхофф. – М.: Альпина Паблишер, 2012. – 144 с. 3. Кремень, О.І. Відкритість економіки та напрями її оцінки / Кремень О.І. // Економічний простір, 2009. – №31. – С. 5-22. 4. Маркович, І.Б. Торгівельна відкритість економіки в умовах глобалізації світового простору / Маркович І.Б. // Вісник Дніпропетровського університету. Серія «Економіка», 2011. – №5 (3). – С. 293-298. 5. Орловська, Ю.В. SWOT-аналіз двовекторної інтеграції рівня зони вільної торгівлі для України / Орловська Ю.В., Мукусієнко К.В. // Економічний простір. – Дніпропетровськ, 2012. – № 62. – С. 50–56. 6. Репьев, О.П. Убожество SWOT [Електронний ресурс] / Офіційний сайт Школи Олександра Реп’єва. – Режим доступу: http://www.repiev.ru/articles/SWOT-Stupidity.htm. 7. Чириченко, Ю.В. Розвиток міжнародної торгівлі: визначення сучасної проблематики для України / Чириченко Ю.В. // Академія митної служби України. - 2012. – № 2. – С. 46-52. 8. Erhard, K. Valentin. Away With SWOT Analysis: Use Defensive/Offensive Evaluation Instead. / Erhard K. Valentin // The Journal of Applied Business Research – Spring, 2005. – Volume 21, Number 2. – С. 91–105. 9. Статистична інформація Державної служби статистики [Електронний ресурс] / Офіційний сайт Державної служби статистики – Режим доступу: http://www.ukrstat.gov.ua. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/1369
dc.description.abstract У статті використано можливості SWOT- та PEST-аналізу для визначення пріоритетів подальшої зовнішньоторговельної лібералізації національної економіки. На основі поєднання методологій SWOT- та PEST-аналізу виділено чотири блоки політичних, економічних, соціальних і технологічних стратегічних рішень, що дозволять у майбутньому розвивати можливості й уникати загроз лібералізації зовнішньої торгівлі України uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Дніпропетровська державна фінансова академія uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник ДДФА: Економічні науки;2013/1
dc.subject зовнішня торгівля uk_UA
dc.subject стратегія зовнішньої торгівлі uk_UA
dc.subject лібералізація uk_UA
dc.subject PEST uk_UA
dc.subject SWOT uk_UA
dc.subject foreign trade uk_UA
dc.subject strategy of the national trade uk_UA
dc.subject liberalization uk_UA
dc.subject PEST uk_UA
dc.subject SWOT uk_UA
dc.title Стратегічні аспекти зовнішньої торгівлі: SWOT- та PEST-аналіз uk_UA
dc.title.alternative Strategic aspects of foreign trade: SWOT and PEST-analysis uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу