Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Вознюк, О.В. | |
dc.date.accessioned | 2016-10-04T10:48:30Z | |
dc.date.available | 2016-10-04T10:48:30Z | |
dc.date.issued | 2016-10-04 | |
dc.identifier.citation | 1. Довідка щодо історії заснування Катеринослава (Дніпропетровська) / Підгот. Н.І. Капустіна ; Перелік документів з російських архівів щодо історії Катеринослава (Кільченського) / Склав Г.І. Шевченко [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://gorod.dp/ua/history/ekat_all/php. 2. Журба, О.І. Перша історична та археографічна розвідка з історії міста Катеринослава / О.І. Журба // Гуманітарний журнал. - 2000. - № 3-4. - С. 211-229. 3. Із історії місцевого самоврядування Катеринославщини - Дніпропетровщини [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://oblrada.dp.ua/history 4. Шалимов, С. Местные финансы Екатеринославщины / С. Шалимов. - Екатеринослав, 1925. - С. 18-22. 5. Яценко, В.Я. До загальних засад концептуальної схеми наукової розробки історії Дніпропетровська / В.Я. Яценко // Вісник Дніпропетровського нац. університету : Історія та археологія. - Дніпропетровськ, 2001. Вип. 6. – С. 141-146 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1253 | |
dc.description.abstract | Розглядається діяльність земств на Катеринославщині та їх роль у становленні і розвитку місцевого самоврядування. Проаналізовано соціально-економічні наслідки Земської реформи 1864 р. До компетенції земств належало: будівництво, облаштування і утримання місцевих шляхів; здійснення заходів щодо піднесення хліборобства, торгівлі, місцевої промисловості; опіка медицини, освіти, ветеринарної справи, налагодження місцевого зв'язку та протипожежного захисту, визначення грошових і натуральних повинностей для земських потреб. Проаналізовано нормативні документи досліджуваного періоду, узагальнено висновки щодо основних аспектів діяльності земств, їх відносин з державними органами, позитивних рис і недоліків їх діяльності. Історія земств висвітлила закономірність, яка полягає в тому, що успіх реалізації програм, спрямованих на стабільний розвиток регіонів і країни взагалі, на планомірне здійснення соціального, економічного, екологічного характеру, залежить від ступеня дійсної участі населення в самоврядуванні, а також від підтримки та зацікавленості державних органів в його розвитку | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Дніпропетровська державна фінансова академія | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Вісник ДДФА: Економічні науки;2014/2 | |
dc.subject | Катеринославське земство | uk_UA |
dc.subject | земське самоврядування | uk_UA |
dc.subject | управління видатками | uk_UA |
dc.subject | формування доходів | uk_UA |
dc.subject | податкові надходження земств | uk_UA |
dc.subject | Katerunoslavske zemstvo | uk_UA |
dc.subject | zemstvo self-government | uk_UA |
dc.subject | management by charges | uk_UA |
dc.subject | incomes formation | uk_UA |
dc.subject | zemstvo tax | uk_UA |
dc.title | Історія становлення бюджету міста Катеринослава з кінця ХVIII ст. до першої половини ХІХ ст | uk_UA |
dc.title.alternative | History of becoming of budget of city Катеринослава from the end ХVIII of century by first half ХІХ of century | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |