dc.contributor.author |
Семенченко, О. Г. |
|
dc.date.accessioned |
2016-07-15T10:33:17Z |
|
dc.date.available |
2016-07-15T10:33:17Z |
|
dc.date.issued |
2016-07-15 |
|
dc.identifier.citation |
1. Національна інноваційна система: зарубіжний досвід, стан в Україні : аналітичні матеріали до парламентських слухань / за ред. академіка НАНУ В. М. Гейця, д. е. н. Л. І. Федулової. – К., 2007. – 184 с. 2. Про затвердження Плану дій щодо забезпечення якості вищої освіти України та її інтеграції в європейське і світове освітнє співтовариство на період до 2010 року : наказ Міністерства освіти і науки від 13.07.2007 № 612 // Офіц. вісн. України. – 2007. – № 21. – С. 22–25. 3. Освіта Дніпропетровщини : пріоритети та здобутки / за ред. д. е. н. В. В. Сиченка. – Дніпропетровськ, 2009. – 130 с. 4. Петровський П. М. Гуманітарна парадигма в системі державного управління : монографія / Петровський П. М. – Львів : ЛРІДУ НАДУ, 2008. – 252 с. 5. Калініна Л. Концептуальна модель системи управління ЗНЗ з позицій системно-кібернетичного підходу / Л. Калініна // Освіта і управління. – 2008. – № 3 (3–4). – С. 7–17. 6. Ніколаєнко С. М. Освіта в інноваційному поступі суспільства. – К. : Знання, 2006. – 207 с. 7. Даниленко Л. І., Буркова Л. В. Експертиза освітніх проектів – ключова проблема / Л. І. Даниленко, Л. В. Буркова // Педагогічна газета. – 1999. – № 10 (64). – С. 46–53. 8. Про вищу освіту : затв. Верховною Радою України від 26.12.2002 № 380-15. – К. : Книга, 2002. – 96 с. 9. Матеріали координаційної зустрічі представників міністерств та місцевих адміністрацій, учасників проекту ECESIS / за редакцією С. В. Чернишенка, В. О. Любчака, К. І. Кириченка. – Суми : СумДУ, 2009. – 256 с. 10. Освіта Дніпропетровщини в цифрах і фактах / за редакцією д. е. н. В. В. Сиченка. – Дніпропетровськ, 2009. –257 с. 11. Кінько Т. Правильне розуміння сутності іновацій / Т. Кінько // Сучасна інноваційна політика: стан, проблеми та перспективи розвитку : матеріали ІІІ Міжнародного форуму, 19–20 листопада 2009 р. : тези допов. – Дніпропетровськ, 2009. – С. 31–34. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1073 |
|
dc.description.abstract |
Розглядаються основні засади державної політики та міжнародного співробітництва в галузі вищої освіти, проаналізовано стан і перспективи розвитку системи вищої освіти на загальнодержавному та регіональному рівнях, запропоновано шляхи вдосконалення управління освітою і наукою в Україні. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Академія митної служби України |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Державне управління;1/2010 |
|
dc.subject |
економіка знань |
uk_UA |
dc.subject |
освітні інтеграційні процеси |
uk_UA |
dc.subject |
освітнє співтовариство |
uk_UA |
dc.subject |
система вищої освіти |
uk_UA |
dc.subject |
інноваційні освітні технології |
uk_UA |
dc.subject |
мережна взаємодія |
uk_UA |
dc.subject |
освітній менеджмент |
uk_UA |
dc.subject |
технології управління змінами |
uk_UA |
dc.subject |
потенціал регіону |
uk_UA |
dc.subject |
knowledge economy |
uk_UA |
dc.subject |
educational integration processes |
uk_UA |
dc.subject |
educational community |
uk_UA |
dc.subject |
higher education |
uk_UA |
dc.subject |
innovative educational technologies |
uk_UA |
dc.subject |
network interaction |
uk_UA |
dc.subject |
education management |
uk_UA |
dc.subject |
technology change management |
uk_UA |
dc.subject |
potential of the region |
uk_UA |
dc.title |
Реформаторські процеси в управлінні освітою і наукою: загальнодержавний та регіональний аспекти |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Reforming process in management of education and science: state and local aspects |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |