dc.contributor.author |
Пасічник, Т. О. |
|
dc.date.accessioned |
2016-07-11T06:09:25Z |
|
dc.date.available |
2016-07-11T06:09:25Z |
|
dc.date.issued |
2016-07-08 |
|
dc.identifier.citation |
1. Семів Л. К. Вплив вищої освіти на формування людського капіталу в умовах переходу до економіки знань / Л. К. Семів, Р. А. Семів // Регіональна економіка : науково-практичний журнал. – 2009. – № 1. – С. 15–26. 2. Рудницкий А. О. Экономическая безопасность и экономические интересы Украины / А. О. Рудницкий // Культура народов Причерноморья. – 2006. – № 86. – С. 48–53. 3. Ногаев И. В. Economic security – термин или категория? / И. В. Ногаев // США – Канада: экономика, политика, культура. – 2004. – Ст. 6. – С. 57–68. 4. Psacharopoulos G. Returns to Education: An International Comparison. The Hague, Elsevier / Psacharopoulos G. – 1973. 5. Hamalainen U. (2006) Sorting out the sorting vs. human capital debate. Discussion paper. Social Insurance Institution and Labour Institute for Economic Research respectively / U. Hamalainen, R. Uusitalo. – Helsinki, 2006. 6. De la Fuente. Education and economic growth: a quick review of the evidence and some policy guidelines / De la Fuente // Prime Minister’s Office. Economic Council of Finland. – 2006. – 20 p. 7. Левченко О. М. Особливості впливу освіти на економічний розвиток країн в умовах транзитної економіки / О. М. Левченко // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. – 2005. – № 5. – С. 66–70. 8. Stan Database for Structural Analysis Link [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://stats.oecd.org/Index.aspx?DataSetCode=STAN08BIS. 9. Блауг М. Экономическая мысль в ретроспективе / М. Блауг // Академия народного хозяйства при правительстве Российской Федерации. – М. : Дело ЛТД, 1994. – 676 с. 10. Праця України 2008 : статистичний збірник. Державний комітет статистики України. – 2009. – 22 липня. – № 09/4-11/162. – 306 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/1052 |
|
dc.description.abstract |
Проаналізовано генезис та розвиток теорій економічної ролі освіти. Установлено, що постійне зростання рівня освіченості в суспільстві є чинником економічного розвитку. Розглянуто макро- та мікроекономічний, сигнальний і з позиції теорії людського капіталу підходи до дослідження фактора освіти в економіці. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Академія митної служби України |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Економіка;2/2010 |
|
dc.subject |
фактор освіти |
uk_UA |
dc.subject |
економічний розвиток |
uk_UA |
dc.subject |
економіка освіти |
uk_UA |
dc.subject |
сигнальна теорія |
uk_UA |
dc.subject |
теорія людського капіталу |
uk_UA |
dc.subject |
освіта державних службовців |
uk_UA |
dc.subject |
education factor |
uk_UA |
dc.subject |
economical development |
uk_UA |
dc.subject |
economics of education |
uk_UA |
dc.subject |
education of civil servants |
uk_UA |
dc.subject |
signal theory |
uk_UA |
dc.subject |
human capital theory |
uk_UA |
dc.title |
Економічна роль освіти: особистісні та організаційні аспекти |
uk_UA |
dc.title.alternative |
The economic role of education: genesis and evolution of the theories analysis |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |