Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-7 зі 7.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
4-лют-2019Ціноутворення та логістичні аспекти в основі рекламної діяльностіКалюжна, Ю. П.; Боровик, Т. В.; Даниленко, В. І.; Kaliuzhna, Yu .P.; Borovyk, T. V.; Danylenko, V. I.
4-лют-2019Бренд території: необхідність, викликана часомГречаник, Н. Ю.; Hrechanyk, N. Y.
7-лют-2019Побудова структури системи управління прибутковістю підприємства за умов інтеграційної спрямованості економікиСавіцький, А. В.; Savitskyi, A. V.
7-лют-2019Середовище діяльності університетів та маркетингові аспекти управлінняПетруня, Ю. Є.; Петруня, В. Ю.; Petrunya, Y. Ye.; Petrunya, V. Yu.
27-лис-2019Особливості маркетингу персоналу транспортно-експедиторських підприємств УкраїниЯроміч, С. А.; Бекетова, О. А.; Антоненкова, Н. А.; Yaromich, S.; Antonenkova, N.; Beketova, O.
3-кві-2019Забезпечення ринкової рівноваги в механізмі державного управління природно-економічним потенціалом регіонівГорбик, В. М.; Horbyk, V. M.
22-сер-2019Методика дослідження формування маркетингової стратегії в умовах євроінтеграціїГоголь, І. А.; Gogol, I.