Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 44.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
4-гру-2015Формування іміджу та бренду території як фактор підвищення її конкурентоспроможностіВиноградова, Н.Л.; Лащенко, О.В.
15-гру-2015Вітчизняний та закордонний досвід використання муніципального маркетингу в управлінні розвитком муніципального утворенняВиноградова, Н.Л.; Лащенко, О.В.
7-лип-2014Реалізація стратегії партнерства між суб’єктами національної економікиБутенко, Н. В.
3-бер-2016“Public choice” and marketing-management processesPetrunia, Yu. Ye
25-бер-2016Громадський моніторинг органів державного управління та державної влади як одна з форм реалізації громадянської соціальної відповідальності населенняХалецька, А. А.; Березовський, Д. О.
7-кві-2016Організаційна структура управління проектно-орієнтованих організаційХолод, С. Б.
18-бер-2016Моделі механізму участі громадськості в управлінні митною справоюТрусов, С. І.
18-кві-2016Аналіз зарубіжного досвіду управління митними ризиками в системі гарантування економічної безпеки державиБобрижна, Г. В.
26-кві-2016Міжнародна конкурентоспроможність корпораціїБрижатий, В. В
26-кві-2016Інституціоналізація управління економічною безпекою державиМатвійчук, І. О.