Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/961
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСохацький, А. В.-
dc.date.accessioned2016-06-29T07:50:05Z-
dc.date.available2016-06-29T07:50:05Z-
dc.date.issued2016-06-29-
dc.identifier.citation1. Приходько А. А. Компьютерные технологии в аэрогидродинамике и тепломассо-обмене / Приходько А. А. – К. : Наукова думка, 2003. – 380 с. 2. Приходько А. А. Математическое и экспериментальное моделирование аэродина-мики элементов транспортных систем вблизи экрана / А. А. Приходько, А. В. Сохацкий. – Днепропетровск : Наука и образование, 1998. – 160 с. 3. Белоцерковский О. М. Численное моделирование в механике сплошных сред / Бе-лоцерковский О. М.  М. : Физ.-мат. лит., 1994.  448 с. 4. Martin M. P. A parallel implicit method for the direct numerical simulation of wall-bounded compressible turbulence // M. P. Martin, G. V. Candler // Journal of Computational Physics. – 2006.  № 215.  P. 153–171. 5. Taylor E. M. Stencil Adaptation Properties of a WENO Scheme in Direct Numerical Simulations of Compressible Turbulence / E. M. Taylor, M. P. Martin // Journal of Scientific Computing. – 2007. – Vol. 30. – № 3. – P. 531–554. 6. Ferziger J. H. Large eddy numerical simulations of turbulent flow / J. H. Ferziger // AIAA Journal.  1977.  Vol. 18. – № 9.  P. 12611267. 7. Hemida H. N. Large-eddy simulation of the flow araund simplified high-speed trains under side wind conditions / H. N. Hemida // Department of applied mechanics. Chalmers university of technology.  Geteborg, Sweden, 2006.  37 p. 8. Hedges L. S. Detached-eddy simulations over a simplified landing gear / L. S. Hedges, A. Travin, P. R. Spalart // J. Fluids Engineering.  2002.  Vol. 124. 9. Метод моделирования отсоединенных вихрей для расчета отрывных турбулентных течений: предпосылки, основная идея и примеры применения / М. Х. Стрелец, А. К. Тра- вин, М. Л. Шур, Ф. Р. Спаларт // Научно-технические ведомости. – 2004. – № 2. – 26 с. 10. Приходько О. А. Чисельне моделювання обтікання кулі на основі рівнянь Нав’є–Стокса / О. А. Приходько, А. В. Сохацький // Вестник Херсонского национального техни-ческого университета. – 2009. – № 2 (35). – С. 369–373. 11. Сохацький А. В. Розрахунок обтікання корпусу транспортного апарата з викорис-танням осереднених за Рейнольдсом рівнянь Нав’є–Стокса / А. В. Сохацький // Вісник Ака-демії митної служби України. Серія:“Технічні науки”.  2010.  № 1 (43). – С. 3945.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/961-
dc.description.abstractРозроблено математичну модель, методику, алгоритм і програмне забезпечення числового розрахунку аеродинаміки транспортного апарата. Математичну модель побудовано на осереднених за Рейнольдcом рівняннях Нав’є – Стокса. Для замикання вихідних рівнянь застосовано однопараметричну диференціальну модель турбулентності Спаларта – Аллмараса в реалізації відокремлених вихорів. Виконано розрахунки аеродинаміки транспортного апарата типу несуче крило, що рухається поблизу землі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherАкадемія митної служби Україниuk_UA
dc.relation.ispartofseriesТехнічні науки;2010/2-
dc.subjectматематичне моделюванняuk_UA
dc.subjectаеродинаміка транспортних апаратівuk_UA
dc.subjectосереднені за Рейнольдсом рівняння Нав’є – Стоксаuk_UA
dc.subjectчислові методиuk_UA
dc.subjectmathematical modelinguk_UA
dc.subjectaerodynamics transport vehiclesuk_UA
dc.subjectReynolds averaged Navier - Stokesuk_UA
dc.subjectnumerical methodsuk_UA
dc.titleЧислове моделювання аеродинаміки транспортного апарата типу несуче крилоuk_UA
dc.title.alternativeNumerical simulation of aerodynamics of a transport vehicle of the lifting wing type with the use reynold’s averaged equalizations of navier-stokesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2010/2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сохацький 1.docЕлектронне видання487 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.