Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8042
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМіхненко, М.К.-
dc.date.accessioned2025-08-04T08:32:43Z-
dc.date.available2025-08-04T08:32:43Z-
dc.date.issued2025-06-30-
dc.identifier.citationМіхненко М.К. Дослідження маркетингової стратегії кав’ярні у конкурентному середовищі : кваліфікаційна робота бакалавра : 241«Готельно–ресторанна справа» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 69 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8042-
dc.description.abstractУ теоретичній частині кваліфікаційної роботи розглядаються основні поняття маркетингової стратегії, її значення для розвитку підприємства ресторанної сфери, а також основні підходи до вибору ефективної стратегії в сучасних умовах конкуренції. Особлива увага приділена інструментам маркетингових комунікацій, що сприяють залученню та утриманню клієнтів. У практичній частині проведено загальну характеристику кав’ярні «Кубік», аналіз конкурентного середовища та оцінку ефективності маркетингової стратегії. Виявлено, що кав’ярня застосовує змішану стратегію, орієнтовану переважно на молодіжну аудиторію – основний сегмент клієнтів. На основі проведеного аналізу розроблено конкретні заходи щодо вдосконалення маркетингової стратегії закладу, а також виконано прогнозування результативності впровадження запропонованих рекомендацій. Результати показують, що запропоновані заходи мають високий потенціал для зростання доходів кав’ярні «Кубік» у коротко- та середньостроковій перспективі. Найефективнішими є цифрове просування, мобільний додаток і оновлення асортименту. Більшість ініціатив фінансово доцільні та можуть швидко збільшити прибуток, що сприятиме зміцненню конкурентних позицій і стабільності бізнесу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectконкурентне середовищеuk_UA
dc.titleДослідження маркетингової стратегії кав’ярні у конкурентному середовищіuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 241 Готельно-ресторанна справа

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mikhnenko M.K._ГРС 21 - 2.pdf22,55 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.