Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8036
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯковенко, В.Є.-
dc.date.accessioned2025-08-04T08:08:15Z-
dc.date.available2025-08-04T08:08:15Z-
dc.date.issued2025-06-30-
dc.identifier.citationЯковенко В.Є. Бенчмаркінг та інновації у сфері управління якістю обслуговування кав’ярні : кваліфікаційна робота бакалавра : 241«Готельно–ресторанна справа» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 66 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8036-
dc.description.abstractВ роботі розкрито сутність та класифікацію бенчмаркінгу у сфері обслуговування; досліджено методи та інструменти впровадження бенчмаркінгу в ресторанному бізнесі; охарактеризовано сучасні інноваційні підходи до управління якістю обслуговування; проведено аналіз діяльності кав’ярні «Have Coffee» та її рівня сервісу; застосовано бенчмаркінгові показники для оцінки якості обслуговування в кав’ярні; визначено сильні та слабкі сторони у взаємодії з клієнтами; запропоновано заходи щодо вдосконалення обслуговування на основі технологічних інноваційних рішень, зокрема автоматизації обслуговування, оновлення інтер’єру, навчання персоналу, персоналізації замовлень, впровадження чат-ботів, CRM-системи та програм лояльності, що суттєво підвищують якість сервісу, пришвидшують обслуговування, збільшують лояльність клієнтів і зміцнюють конкурентні позиції кав’ярні; встановлено, що інновації позитивно вплинуть на фінансові показники: рентабельність інвестицій становить 175,82%, термін окупності — 7 місяців, а приріст чистого прибутку — 160 тис. грн, що підтверджує економічну доцільність і ефективність реалізованих змін.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.subjectбенчмаркінгuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectкав'ярняuk_UA
dc.subjectсфера обслуговуванняuk_UA
dc.subjectякість обслуговуванняuk_UA
dc.titleБенчмаркінг та інновації у сфері управління якістю обслуговування кав’ярніuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 241 Готельно-ресторанна справа

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yakovenko V.E. _ ГРС 21 - 2.pdf23,85 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.