Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 521-530 зі 717.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2025-03-13Формування конкурентних переваг підприємства на засадах стратегічного маркетингуАндрієвський, Олександр Валерійович
2025-03-13Формування маркетингової стратегії розвитку підприємстваАндрієвський, Денис Олександрович
2025-03-14Використання digital-маркетингу на підприємстві (на матеріалах ТОВ «Ультра-Спорт»)Ніколаєць, Дар’я Олександрівна
2025-03-14Удосконалення маркетингової політики ціноутворення підприємства (на матеріалах ТОВ «Нова Пошта»)Овчаренко, Владислав Олегович
2025-03-14Вплив маркетингу у соціальних мережах на конкурентоспроможність підприємства: стратегічний підхід і впровадження (на матеріалах ПП АМ Estate, м. Дніпро)Максименко, Олекандра Олексіївна
2025-03-14Зв’язки з громадськістю в системі маркетингових комунікацій державних підприємств (на матеріалах Підгородненської міської територіальної громади)Муйдінова, Вероніка Тахірівна
2025-03-14Удосконалення логістичної діяльності підприємства (на матеріалах ТОВ «АСКАНІЯ АВТО», м. Дніпро)Наконечний, Дмитро Сергійович
2025-03-14Маркетингове стратегічне планування діяльності підприємства (на матеріалах ТОВ ВКФ «Електропромремонт», м. Дніпро)Коваленко, Світлана Сергіївна
2025-03-14Управління соціальними мережами підприємства (на матеріалах ТОВ «ЛАВР КО», м. Дніпро)Крайнова, Альбіна Дмитрівна
2024-07-29Розробка програмно-аналітичного комплексу аналізу ринку малого та середнього бізнесу на основі даних соціальної мережі InstagramБабенко, А.С.