Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7953
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКерб, С. І.-
dc.date.accessioned2025-07-25T10:33:21Z-
dc.date.available2025-07-25T10:33:21Z-
dc.date.issued2025-07-25-
dc.identifier.citationКерб С. І. Аналіз організації зовнішнього комунікаційного процесу та визначення його впливу на діяльність організації : кваліфікаційна робота бакалавра : 073 «Менеджмент» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 58 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7953-
dc.description.abstractМетою кваліфікаційної роботи бакалавра є аналіз організації зовнішнього комунікаційного процесу в сучасних організаціях, оцінка його впливу на ефективність їх функціонування та розробка стратегічних напрямів удосконалення комунікаційної політики. Для досягнення мети роботи нами було поставлено наступні завдання дослідження: розкрити сутність комунікацій як категорії менеджменту та класифікувати їх за релевантними ознаками; визначити структурні особливості зовнішнього комунікаційного процесу та його ключові інструменти; проаналізувати специфіку побудови зовнішніх комунікацій у закладах вищої освіти; оцінити організаційну структуру УМСФ у контексті здатності реалізовувати ефективну зовнішню комунікацію; дослідити зв’язок між зовнішньо-комунікаційною активністю та динамікою основних показників діяльності університету; розробити стратегію зовнішніх комунікацій УМСФ та запропонувати зміни в організаційні структурі для її реалізації. Об'єкт дослідження — зовнішні комунікації в системі управління організаціями. Предмет дослідження — управлінський механізм організації зовнішнього комунікаційного процесу в закладі вищої освіти. Дослідження проводилося на прикладі Університету митної справи та фінансів, де було пройдено переддипломну практику.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.subjectзовнішні комунікаціїuk_UA
dc.subjectстратегія комунікаційuk_UA
dc.subjectуніверситетський маркетингuk_UA
dc.subjectбренд університетуuk_UA
dc.subjectменеджмент у вищій освітіuk_UA
dc.subjectпублічна репутаціяuk_UA
dc.titleАналіз організації зовнішнього комунікаційного процесу та визначення його впливу на діяльність організаціїuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 073 Менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2025_Kerb_Sofiia_073_Bak.pdf.pdf671,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.