Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7877
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗайцева, Т. А.-
dc.contributor.authorЖир, С. І.-
dc.contributor.authorЖушман, В. В.-
dc.contributor.authorСафронова, І. А.-
dc.contributor.authorЛисиця, Н. М.-
dc.date.accessioned2025-07-21T08:37:17Z-
dc.date.available2025-07-21T08:37:17Z-
dc.date.issued2025-07-21-
dc.identifier.citationЗайцева Т. А., Жир С. І., Жушман В. В., Сафронова І. А., Лисиця Н. М. Деякі аспекти викладання дисциплін професійного циклу для студентів прикладної математики з використанням імітаційного моделювання. Системи та технології. № 1 (69). 2025. С. 7-14.uk_UA
dc.identifier.issn2521-6643-
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7877-
dc.description.abstractУ статті досліджено аспекти застосування засобів імітаційного моделювання у процесі викладання дисциплін професійного циклу для студентів спеціальності «Прикладна математика». Особливу увагу приділено демонстрації повного циклу розв’язання фахових задач – від постановки та деталізації до побудови моделі й застосування специфічних методів і відповідних програмних пакетів. Такий підхід сприяє формуванню цілісного розуміння принципів моделювання та їх практичного застосування у майбутній професійній діяльності. Також, слід зазначити його ключову роль і в науково-дослідницькій діяльності студентів, сприяючи розвитку аналітичного мислення та практичних навичок побудови, верифікації та застосування імітаційних моделей складних систем. Воно формує основу для проведення фундаментальних та прикладних досліджень, дозволяючи студентам розробляти власні моделі та методики аналізу, що є важливим для вирішення сучасних технічних та управлінських завдань. Імітаційне моделювання, у контексті підготовки фахівців з прикладної математики, виступає одним із ключових інструментів, що забезпечує не лише глибоке розуміння теоретичних основ, але й розвиток практичних навичок аналізу складних систем. Його застосування в навчальному процесі сприяє активізації аналітичного мислення студентів та формуванню важливих професійних компетентностей, необхідних для успішної діяльності в галузі комп’ютер- ного моделювання та суміжних сферах. У статті наведено приклади інтеграції імітаційного моделювання в різні фахові дисципліни для студентів прикладної математики, що дозволяє наочно продемонструвати можливості всебічного аналізу складних стохастичних і детермінованих процесів з урахуванням багатофакторних взаємодій. Показано, як використання методів моделювання сприяє дослідженню нелінійної динаміки систем, застосуванню багатокритеріальної оптимізації та розробці алгоритмів прогнозування реальних процесів безпосередньо в навчальному середовищі. Особливу увагу приділено впровадженню агентно-орієнтованого, дискретно-подієвого та гібридного моделювання, що спрямовано на формування ключових компетентностей у математичному аналізі, алгоритмічному проектуванні та цифровому прогнозуванні.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.subjectприкладна математикаuk_UA
dc.subjectкомпетентностіuk_UA
dc.subjectімітаційне моделюванняuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectпрофесійно орієнтовані завданняuk_UA
dc.subjectінструменти симуляційного аналізуuk_UA
dc.titleДеякі аспекти викладання дисциплін професійного циклу для студентів прикладної математики з використанням імітаційного моделюванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2025/1(69)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
177-Article Text-334-1-10-20250704.pdf404,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.