Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7834
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рекуненко, Т. О. | - |
dc.date.accessioned | 2025-07-15T07:26:47Z | - |
dc.date.available | 2025-07-15T07:26:47Z | - |
dc.date.issued | 2025-07-15 | - |
dc.identifier.citation | Рекуненко Т. О. Суб’єктивні ознаки адміністративних правопорушень у галузі фінансів. Правова позиція. №1 (46). 2025. С. 37-40. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2521-6473 | - |
dc.identifier.uri | http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7834 | - |
dc.description.abstract | У статті на підставі аналізу наукових джерел та правозастосовної практики досліджуються суб’єктивні ознаки адміністративних правопорушень у галузі фінансів. Розглянуто основні складові вини як ключового елементу суб’єктивної сторони правопорушення, а саме, інтелектуальний (усвідомлення протиправного характеру дій) та вольовий (волевиявлення на їх вчинення) компоненти. Особлива увага приділяється аналізу мети і мотиву протиправної поведінки як факультативних, але таких, що істотно впливають на юридичну оцінку діяння. Визначено, що суб’єктами правопорушень у галузі фінансів переважно виступають посадові особи, які займають відповідальні управлінські посади та виконують організаційно-розпорядчі або адміністративно-господарські функції. Їхній професійний статус передбачає наявність спеціальних знань, досвіду та освітнього рівня, що вимагає особливого підходу до з’ясування психічного ставлення до вчиненого діяння. У межах дослідження також розглянуто методологічні підходи до встановлення вини як ознаки складу адміністративного правопорушення у фінансовій сфері. Обґрунтовано необхідність чіткого розмежування умисної та необережної форми вини під час кваліфікації правопорушення, оскільки це безпосередньо впливає на обсяг адміністративної відповідальності. Автор підкреслює, що точне визначення суб’єктивної сторони є важливою умовою забезпечення законності у діяльності уповноважених органів, а також сприяє підвищенню рівня правової культури осіб, залучених до фінансових правовідносин. На підставі узагальнення адміністративної судової практики автором виділено типові ознаки суб’єктивної сторони правопорушень у галузі фінансів та акцентовано увагу на труднощах їхньої правової кваліфікації. Зроблено висновок, що детальне вивчення суб’єктивних характеристик діяння дозволяє не лише забезпечити правильне застосування норм адміністративного законодавства, а й сприяти підвищенню рівня фінансової безпеки держави шляхом ефективного реагування на порушення у цій галузі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Університет митної справи та фінансів | uk_UA |
dc.subject | правопорушення | uk_UA |
dc.subject | склад | uk_UA |
dc.subject | ознаки | uk_UA |
dc.subject | суб’єкт | uk_UA |
dc.subject | суб’єктивна сторона | uk_UA |
dc.subject | кваліфікація | uk_UA |
dc.subject | галузь | uk_UA |
dc.subject | суспільні відносини | uk_UA |
dc.title | Суб’єктивні ознаки адміністративних правопорушень у галузі фінансів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 2025/1(46) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
8.pdf | 347,99 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.