Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7604
Назва: Створення модуля в системі "Журнал скарг" для фіксування скарг клієнтів, їх аналізу та покращення бізнес-процесів інтернет магазину
Автори: Ванжа, М.Ю.
Ключові слова: ООП
класи
ASP.Net
інтернет-магазин
клієнти
фіксація скарг
аналіз скарг
база даних
покращення якості обслуговування
комунікація з клієнтами
виявлення проблем
Дата публікації: 30-чер-2023
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Серія/номер: 2023;
Короткий огляд (реферат): У результаті виконання дипломної роботи було проведено дослідження та розробку модуля "Журнал скарг" для інтернет-магазину. Основною метою було покращення бізнес-процесів та задоволення клієнтів шляхом зручної фіксації скарг, їх аналізу та автоматичного створення задач для вирішення. Результати дослідження показали, що розробка модуля "Журнал скарг" має значний практичний потенціал. Він дозволяє клієнтам зручно відправляти скарги та спілкуватися з інтернет-магазином, що сприяє збереженню лояльності та задоволенню покупців. Крім того, модуль забезпечує фіксацію та аналіз даних про скарги, що дозволяє виявити проблемні місця в бізнес-процесах та покращити якість обслуговування. Розроблений модуль "Журнал скарг" є важливим інструментом для покращення бізнес-процесів та задоволення клієнтів інтернет-магазину. Його впровадження сприятиме покращенню комунікації з клієнтами, виявленню проблемних ситуацій та вчасному прийняттю заходів для їх вирішення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7604
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 121 Інженерія програмного забезпечення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023_Vanzha_121_Bak.pdf13,98 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.