Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://biblio.umsf.dp.ua/xmlui/handle/123456789/7580Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Редкач, Р.Ю. | - |
| dc.date.accessioned | 2024-07-29T09:28:03Z | - |
| dc.date.available | 2024-07-29T09:28:03Z | - |
| dc.date.issued | 2024-07-29 | - |
| dc.identifier.uri | http://biblio.umsf.dp.ua/xmlui/handle/123456789/7580 | - |
| dc.description.abstract | Кваліфікаційна робота присвячена розробці гри у жанрі виживання на платформі Unity з використанням штучного інтелекту (ШІ). Основною метою дослідження є створення інтерактивної гри, яка забезпечує високу ступінь реалістичності та захопливості ігрового процесу завдяки впровадженню ШІ. У роботі розглядаються основні етапи розробки гри, починаючи з концептуального дизайну і закінчуючи реалізацією ігрових механік. Описується вибір платформи Unity як основного інструменту для розробки, а також її переваги для створення 3D-графіки та інтеграції ШІ. Особлива увага приділена алгоритмам ШІ, що використовуються для забезпечення адаптивної поведінки ігрових персонажів, зокрема для системи ворогів та NPC (неігрових персонажів). Дослідження включає аналіз існуючих рішень у жанрі виживання, вивчення їх сильних і слабких сторін, а також опис створення унікальних ігрових механік, які підвищують глибину ігрового досвіду. Розроблені системи включають генерацію випадкових подій, управління ресурсами, а також моделювання поведінки персонажів на основі теорії ігор та машинного навчання. У підсумку, кваліфікаційна робота демонструє комплексний підхід до розробки ігрового продукту з використанням сучасних технологій ШІ, що забезпечує інноваційність та конкурентоспроможність створеної гри. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk | uk_UA |
| dc.publisher | Університет митної справи та фінансів | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | 2024; | - |
| dc.subject | розробка гри | uk_UA |
| dc.subject | штучний інтелект | uk_UA |
| dc.subject | Unity | uk_UA |
| dc.subject | ігрові механіки | uk_UA |
| dc.subject | процедурна генерація | uk_UA |
| dc.title | Розробка гри у жанрі виживання на платформі Unity з використанням штучного інтелекту | uk_UA |
| dc.type | Thesis | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Спеціальність: 121 Інженерія програмного забезпечення | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 2024_Redkach_121_Bak.pdf | 19,72 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.