Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7450
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Послєдов, Д. М. | - |
dc.date.accessioned | 2025-03-10T09:34:20Z | - |
dc.date.available | 2025-03-10T09:34:20Z | - |
dc.date.issued | 2025-03-10 | - |
dc.identifier.citation | Послєдов Д. М. Розробка нового сценарію 2D-гри з використанням штучного інтелекту та оптимізації ігрових механік в середовищі Unity 6 : кваліфікаційна робота магістра : 122 «Комп'ютерні науки» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 103 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7450 | - |
dc.description.abstract | Метою роботи є створення нової версії ігрового застосунку з використанням новітніх методів розробки, побудови дизайну рівнів та використанням сервісів штучного інтелекту для покращення або оптимізації вже наявних скриптів. Дана кваліфікаційна робота присвячена створенню ігрових механік та дизайну рівнів в новій версії додатку на рушію Unity 6 з використанням сервісів штучного інтелекту для дороблення або оптимізаціїї вже наявних алгоритмів. Особливу увагу було виділено створенню скриптів, новому дизайну рівнів, розробленого нелінійним методом, та покращенню або оптимізації вже наявних механік. У процесі роботи було проведено дослідження сучасних тенденцій в розробці ігрових застосунків. Було проведено аналіз ролі сервісів штучного інтелекту в розробці ігрових застосунків, а також актуальності наявних технологій для розв’язання поставленої задачі. Дослідження представляє інноваційний підхід через використання сучасних методів розробки ігрових застосунків та використання інноваційних інструментів розробки для покращення та оптимізації скриптів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Університет митної справи та фінансів | uk_UA |
dc.subject | скрипт | uk_UA |
dc.subject | штучний інтелект | uk_UA |
dc.subject | клас | uk_UA |
dc.subject | об’єкт | uk_UA |
dc.title | Розробка нового сценарію 2D-гри з використанням штучного інтелекту та оптимізації ігрових механік в середовищі Unity 6 | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Спеціальність: 122 Комп'ютерні науки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2025_Posliedov_122_Mag.pdf | 1,16 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.