Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7393
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПисаревський, Едуард Олегович-
dc.date.accessioned2025-03-04T08:37:30Z-
dc.date.available2025-03-04T08:37:30Z-
dc.date.issued2025-03-04-
dc.identifier.citationПисаревський Е. О. Управління досвідом взаємодії споживача з підприємством : кваліфікаційна робота магістра : 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 104 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7393-
dc.description.abstractМагістерська робота присвячена дослідженню взаємодії споживача з підприємством на прикладі ФОП «Бурчак Є.В. та ФОП «Луцик Т.І.», та розробці практичних рекомендацій щодо впровадження інноваційних процесів на підприємстві у період економічних криз. Дослідження включає в себе аналіз сучасного стану підприємницької діяльності, визначення ключових факторів, що впливають на господарську діяльність підприємства, а також конкурентоспроможність та ефективність функціонування в кризових ситуаціях. Проаналізовано основні показники діяльності та розглянуто особливості ведення бізнесу ФОП «Бурчак Є.В. та ФОП «Луцик Т.І.» Особлива увага приділяється ролі інновацій у забезпеченні успішної адаптації бізнесу. Робота включає аналіз функціонування інноваційних екосистем та їхній вплив на бізнес та можливості використання інноваційних стратегій для подолання труднощів. Робота не тільки аналізує теоретичні аспекти, але й пропонує конкретні інноваційні шляхи подолання економічних криз для забезпечення стійкості підприємства. Отримані результати можуть служити підґрунтям для подальших досліджень та розробки практичних рекомендацій щодо впровадження інновацій у бізнес-процеси в умовах економічних криз.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectекономічна кризаuk_UA
dc.subjectінноваційний розвитокuk_UA
dc.subjectпідприємництвоuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectбізнесuk_UA
dc.subjectінноваційні стратегіїuk_UA
dc.subjectінноваційна екосистемаuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.titleУправління досвідом взаємодії споживача з підприємствомuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність: 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2025_Писаревський_076_Mag.pdf1,22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.