Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7166
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСиромятников, Е. О.-
dc.date.accessioned2025-02-17T08:40:28Z-
dc.date.available2025-02-17T08:40:28Z-
dc.date.issued2025-02-17-
dc.identifier.citationСиромятников Е. О. Громадський контроль за наданням публічних послуг як інструмент захисту інтересів суспільства. Правова позиція. №4 (45). 2024. С. 28-34.uk_UA
dc.identifier.issn2521-6473-
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7166-
dc.description.abstractУ статті досліджено роль громадського контролю за наданням публічних послуг як інструменту захисту прав людини та інтересів суспільства. Розглянуто проблему відсутності чітких механізмів реалізації такого контролю в профільних законах України, зокрема, Законах «Про особливості надання публічних (електронних публічних) послуг» та «Про адміністративні послуги». Проаналізовано потенційні ризики порушення інтересів суспільства при наданні публічних послуг окремим суб’єктам, особливо у випадках, коли результат надання послуги може становити загрозу правам та законним інтересам інших осіб або інтересам суспільства загалом. Висвітлено подвійну функцію громад- ського контролю: забезпечення якості і своєчасності надання публічних послуг та захист інтересів суспільства. Роз- глянуто законодавчі підстави для здійснення громадського контролю в різних сферах, пов’язаних із наданням публічних послуг, включаючи регуляторну політику, містобудування, охорону культурної спадщини та навколишнього середовища. Особливу увагу приділено проблемі корупції під час надання публічних послуг та ролі громадського контролю у її подо- ланні. Наведено приклад ефективного журналістського розслідування у сфері надання публічних послуг. Проаналізовано міжнародний досвід, зокрема, Республіки Косово, у реформуванні системи публічних закупівель та послуг за участі гро- мадськості, що призвело до підвищення прозорості та ефективності системи. Розглянуто рекомендації ОЕСР щодо забезпечення публічної доброчесності та важливість публічних консультацій у формуванні політики у сфері публіч- ного адміністрування. Висвітлено механізми судового оскарження результатів надання публічних послуг громадськими організаціями на прикладі оцінки впливу на довкілля, зокрема, шляхом подання позову в інтересах суспільства. Окрес- лено перспективи розвитку громадського контролю в умовах цифровізації надання публічних послуг в Україні, зокрема, успішний досвід впровадження сервісу «Дія». Зроблено висновок про необхідність подальшого вдосконалення механізмів громадського контролю з урахуванням українського контексту та найкращих міжнародних практик.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.subjectгромадський контрольuk_UA
dc.subjectгромадські об’єднанняuk_UA
dc.subjectгромадські організаціїuk_UA
dc.subjectінтереси суспільстваuk_UA
dc.subjectохорона навколишнього природного середовищаuk_UA
dc.subjectпозов в інтересах суспільстваuk_UA
dc.subjectпублічні послугиuk_UA
dc.titleГромадський контроль за наданням публічних послуг як інструмент захисту інтересів суспільстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2024/4(45)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
7.pdf350,66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.