Please use this identifier to cite or link to this item:
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7165
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Качуєвська, А. В. | - |
dc.date.accessioned | 2025-02-17T08:40:01Z | - |
dc.date.available | 2025-02-17T08:40:01Z | - |
dc.date.issued | 2025-02-17 | - |
dc.identifier.citation | Качуєвська А. В. Напрями вдосконалення професійної підготовки посадових осіб митних органів України : кваліфікаційна робота магістра : 281 «Публічне управління та адміністрування» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 96 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7165 | - |
dc.description.abstract | У роботі досліджено теоретичні й правові засади підготовки та підвищення кваліфікації посадових осіб митних органів. Охарактеризовано митні органи як складові безпеки держави в умовах воєнного стану. Проаналізовано сучасний стан та виявлено проблеми професійної підготовки посадових осіб митних органів України. За результатами дослідження визначено шляхи вдосконалення підготовки державних службовців митних органів України. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Університет митної справи та фінансів | uk_UA |
dc.subject | митні органи | uk_UA |
dc.subject | посадові особи | uk_UA |
dc.subject | посадові особи митних органів | uk_UA |
dc.subject | державні службовці | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.subject | підвищення кваліфікації | uk_UA |
dc.subject | воєнний стан | uk_UA |
dc.title | Напрями вдосконалення професійної підготовки посадових осіб митних органів України | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Спеціальність: 281 Публічне управління та адміністрування |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2025_Kachujevska_281_MA_Mag.pdf | 2,19 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.