Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7152
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorФедотов, О. П.-
dc.contributor.authorНазарко, А. А.-
dc.date.accessioned2025-02-14T12:27:55Z-
dc.date.available2025-02-14T12:27:55Z-
dc.date.issued2025-02-14-
dc.identifier.citationФедотов О. П., Назарко А. А. Пост-митний контроль в законодавстві України з питань митної справи: виникнення, становлення та розвиток. Правова позиція. №3 (44). 2024. С. 39-49.uk_UA
dc.identifier.issn2521-6473-
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7152-
dc.description.abstractСтаттю присвячено дослідженню питання щодо виникнення, становлення та розвитку пост-митного контролю як перспективного механізму здійснення митного контролю. Перенесення частини митних формальностей з контролю на етап «після випуску товарів у вільний обіг» є вагомим інструментом функціонування митних органів України. Важливість та значущість такої форми митного контролю як пост-митний контроль для додаткових резервів надходження коштів до Державного бюджету України, що в умовах режиму воєнного стану є вагомим стабілізуючим фінансовим чинником, є вкрай беззаперечною. Усе більш відчутним серед проблемних чинників митної справи України стає відставання митного контролю від сучасних потреб пропускної здатності та світових стандартів контрою товарів. Суттєві часові витрати, дещо застаріли механізми технічного пропуску товарів, неможливість на перспективу збереження всеохоплюючої норми контролю переміщуваних через митний кордон України товарів – все це говорить про необхідність якісного підходу до здійснення контролю вантажних потоків. Проведення митного контролю через певний час після завершення митного оформлення товарів є стратегічним напрямком в роботі митних органів України. На підтвердження цьому факту можна навести і висновки Всесвітньої митної організації стосовно того, що митні органи при виконанні своїх функціональних обов’язків мають спиратися на два головних принципи у своїй діяльності: оцінку ризиків і пост-митний контроль. Оцінка ризиків передбачає функціонування в режимі on-line системи аналізу та управління ризиками за кожною з зовнішньоекономічних операцій. Під принципом пост-митного контролю слід розуміти повну перевірку будь-якого суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності у будь-який час. В статті простежується основна теза про те, що проведення перевірок фінансово-господарської діяльності підприємств, які здійснюють зовнішньоекономічну діяльність – це цілковито позитивний крок на шляху до подальшого розвитку системи митного аудиту в Україні до якого входить й пост-митний контроль.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.subjectмитний контрольuk_UA
dc.subjectпост-митний контрольuk_UA
dc.subjectперевірка дотримання законодавства України з питань митної справиuk_UA
dc.subjectмитні органи Україниuk_UA
dc.subjectперевірка фінансово-господарської діяльності підприємствuk_UA
dc.subjectщо здійснюють зовнішньоекономічну діяльністьuk_UA
dc.titleПост-митний контроль в законодавстві України з питань митної справи: виникнення, становлення та розвитокuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2024/3(44)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
9.pdf386,57 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.