Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7107
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБулгакова, О. Ф.-
dc.contributor.authorУльяновська, Ю. В.-
dc.contributor.authorРябоволенко, В. А.-
dc.date.accessioned2025-02-12T12:42:49Z-
dc.date.available2025-02-12T12:42:49Z-
dc.date.issued2025-02-12-
dc.identifier.citationБулгакова О. Ф., Ульяновська Ю. В., Рябоволенко В. А. Дослідження можливостей Unity для інтеграції геопросторових даних у 3D-моделюванні ландшафтів. Системи та технології. № 2 (68). 2024. С. 16-22.uk_UA
dc.identifier.issn2521-6643-
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7107-
dc.description.abstractУ статті здійснено дослідження можливостей платформи Unity для інтеграції геопросторових даних у процесі 3D-моделювання ландшафтів. Об’єктом дослідження виступає процес створення реалістичних 3D-моделей ландшафтів із використанням відкритих джерел геопросторових даних, таких як OpenStreetMap та MapBox. У ході роботи було проаналізовано основні методи інтеграції геопросторових даних у середовище Unity, визначено переваги та недоліки різних підходів, а також розглянуто можливості операційних систем у підтримці цього процесу. Результати дослідження показують, що Unity є потужним інструментом для 3D-візуалізації, який завдяки своїй гнучкості та можливостям підтримки різних форматів даних дозволяє створювати реалістичні та деталізовані моделі ландшафтів. Зокрема, проведені тести підтвердили, що використання методів рівнів деталізації (LOD), компресії текстур та оптимізації матеріалів дозволяє зберігати високу продуктивність Unity навіть на системах з обмеженими ресурсами. Водночас виявлено, що ефективність інтеграції та візуалізації залежить від операційної системи, на якій працює Unity, а також від правильного вибору методів обробки та оптимізації даних. Практичне значення отриманих результатів полягає у можливості застосування розроблених підходів для створення високоякісних візуалізацій у сфері архітектури, містобудування та геодезії. Окрім того, запропоновані методи можуть бути використані для розробки навчальних та інтерактивних додатків, що потребують інтеграції реальних геопросторових даних. Виявлені підходи до оптимізації процесів обробки та візуалізації даних можуть знайти застосування у розробці ігор та віртуальних середовищ, де вирішальне значення мають висока продуктивність і реалістичність моделювання. Отримані висновки також можуть слугувати основою для подальших досліджень, спрямованих на оптимізацію процесів інтеграції даних у 3D-моделюванні та розширенні функціональних можливостей Unity для роботи з різними джерелами геопросторових даних.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.subject3D-моделюванняuk_UA
dc.subjectUnityuk_UA
dc.subjectгеопросторові даніuk_UA
dc.subjectOpenStreetMapuk_UA
dc.subjectMapBoxuk_UA
dc.subjectвізуалізація ландшафтівuk_UA
dc.subjectінтеграція данихuk_UA
dc.subjectопераційна системаuk_UA
dc.titleДослідження можливостей Unity для інтеграції геопросторових даних у 3D-моделюванні ландшафтівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2024/2(68)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
154-Article Text-290-1-10-20241217.pdf432,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.