Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7075
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоманчук, Л. А.-
dc.contributor.authorЩитов, Д. М.-
dc.contributor.authorМормуль, М. Ф.-
dc.date.accessioned2025-02-11T09:26:13Z-
dc.date.available2025-02-11T09:26:13Z-
dc.date.issued2025-02-11-
dc.identifier.citationРоманчук Л. А., Щитов Д. М., Мормуль М. Ф. Оцінка привабливості країн для е-комерції: порівняння України та Німеччини. Світ наукових досліджень : матеріали Міжнародної мультидисциплінарної наукової інтернет-конференції (м. Тернопіль, Україна, м. Ополе, Польща, 19-20 вересня 2024 р.). Вип. 33. С. 27-35.uk_UA
dc.identifier.issn2786-6823-
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7075-
dc.description.abstractУ статті розглядаються основні чинники, що сприяють розвитку електронної торгівлі та онлайн-бізнесу, а також перешкоди, з якими стикаються підприємці в цьому процесі. Пропонується система з 9 значущих критеріїв для оцінки якості та зручності ведення електронної торгівлі в різних країнах: 1) інфраструктура, 2) медичні послуги, 3) власне житло, 4) малий і середній бізнес, 5) клімат, 6) споживчий кошик, 7) податки та штрафи, 8) ступінь свободи громадянина, 9) право на інформацію. На основі цієї системи проведено порівняльний аналіз стану, зручності, прибутковості, надійності та перспектив розвитку електронної комерції в Німеччині та Україні. Автори, опираючись на особистий досвід проживання в цих країнах, проаналізували зазначені критерії для визначення привабливості електронної комерції в кожній з них. Досвідчені експерти оцінили ці критерії для обраних країн і присвоїли кожному з них відповідні «ваги». Після нормалізації оцінок і ваг за допомогою методу згортки був розроблений інтегральний критерій якості електронної комерції для кожної країни. Результати показали, що електронна комерція є більш привабливою в Україні завдяки нижчим податкам, більшій свободі ведення бізнесу, кращому мобільному зв’язку та швидшій доставці товарів порівняно з Німеччиною. Згідно з отриманими даними, пропонується провести аналогічне порівняння для інших країн Західної Європи та не тільки, використовуючи запропоновані методи. Важливим аспектом є наявність практичного досвіду у дослідників, оскільки досвід життя та роботи в обраних країнах необхідний для досягнення точних і надійних результатів.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherФОП Шпак В.Б.uk_UA
dc.subjectУкраїнаuk_UA
dc.subjectНімеччинаuk_UA
dc.subjectпривабливість країнuk_UA
dc.subjectелектронна комерціяuk_UA
dc.subjectекспертні оцінкиuk_UA
dc.subjectінтегральний критерійuk_UA
dc.titleОцінка привабливості країн для е-комерції: порівняння України та Німеччиниuk_UA
dc.title.alternativeComparing the e-commerce appeal of Ukraine and Germanyuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра комп`ютерних наук та інженерії програмного забезпечення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
COMPARING THE E-COMMERCE APPEAL OF UKRAINE AND GERMANY.docx138,73 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.