Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7009
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЩитов, Д. М.-
dc.contributor.authorЖадьк, К. С-
dc.contributor.authorМормуль, М. Ф.-
dc.date.accessioned2025-02-07T13:02:55Z-
dc.date.available2025-02-07T13:02:55Z-
dc.date.issued2025-02-07-
dc.identifier.citationЩитов Д. М., Жадько К. С., Мормуль М. Ф. Порівняльний аналіз існуючих електронних платформ, їх особливості, види, характеристика. Наука і техніка сьогодні. 2024. № 7(35). С. 213-242.uk_UA
dc.identifier.issn2786-6025 online-
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7009-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто основні електронні платформи для інтернет-торгівлі, зазначено їхні переваги та недоліки. Залежно від вимог, бюджету та необхідного рівня налаштування, найбільш відповідними майже для всіх форм бізнесу вважаються платформи Shopify, WooCommerce, BigCommerce, Amazon, Tik Tok Shop та Magento. У статті проаналізовано перспективи та можливості використання різних платформ для різного роду та розміру бізнесу. Виявлено, що платформи Shopify, WooCommerce, Ecwid, WIX, Weebly, OpenCart, PrestaShop, Amazon пропонують недорогі тарифні плани, просте налаштування та гнучку масштабованість, що відповідає потребам нових, зростаючих компаній та малих підприємств. Платформи WooCommerce, Ecwid, Squarespace, OpenCart, PrestaShop, Amazon та Tik Tok Shop забезпечують більшу масштабованість, широкий вибір функцій та можливостей для налаштування, що більше задовольняють вимогам середніх компаній. А платформи BigCommerce Inc., PrestaShop, WooCommerce, Shopify є найбільш відповідними для великих компаній завдяки відсутності обмежень на обсяги продажів та прибутків. Але це розмежування не абсолютне. Великі компанії можуть користуватися й іншими платформами за умови пристосу- вання до них та відповідного налаштування параметрів і в цьому плані більш вільні, ніж малі підприємства, яким деякі електронні платформи недоступні через велику вартість. Інші платформи також можуть бути корисними завдяки своїм можливостям налаштування та масштабованості. Запропоновано також у подальшому звернути увагу на менш відомі електронні платформи, оскільки вони швидко розвиваються і можуть стати більш популярними в майбутньому. Крім того, споживачі можуть надавати перевагу певним платформам з тих чи інших причин, що може суттєво підвищити їхній рейтинг.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавнича група "Наукові перспективи"uk_UA
dc.subjectелектронна комерціяuk_UA
dc.subjectінтернет-торгівляuk_UA
dc.subjectелектронні платформиuk_UA
dc.subjectпідприємницька діяльністьuk_UA
dc.subjectбізнес-процесиuk_UA
dc.titleПорівняльний аналіз існуючих електронних платформ, їх особливості, види, характеристикиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Кафедра комп`ютерних наук та інженерії програмного забезпечення

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
13442-Текст статті-13505-1-10-20240801.pdf551,37 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.