Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6967
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЯтчук, О. М.-
dc.contributor.authorКодацька, Н. О.-
dc.date.accessioned2025-02-06T08:42:11Z-
dc.date.available2025-02-06T08:42:11Z-
dc.date.issued2025-02-06-
dc.identifier.citationЯтчук О. М., Кодацька Н. О. Соціально-комунікативна парадигма розвитку телебачення. Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. 2019. Вип. 3 (39). С.68 – 72.uk_UA
dc.identifier.issn2219-8741-
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6967-
dc.description.abstractЗдійснені дослідження медіа підтверджують, що соціально-комунікаційний вимір телебачення необхідно розглядати в контексті історіографічних і теоретико-методологічних досліджень, масово-комунікаційних процесів. Для кожного з періодів характерна тенденція до розвитку в трьох загальних напрямах: технологічному, розвитку контенту та розвитку взаємодії з глядачем. Надбання кожного періоду та вдосконалення технологічних аспектів (телевізійні стандарти, передача сигналу, супутниковий зв’язок, удосконалення техніки, відеозапис тощо) впливали на розвиток моделей on-line і off-line мовлення. Узагальнення спостережень щодо розвитку зазначених моделей телебачення, як і телебачення взагалі, свідчать, що коливання інтересу глядача й виробника до кожної з них залежить від стану технологічного розвитку, політичних і комунікаційних завдань. Використовуючи періодизацію розвитку телебачення, запропоновану різними дослідниками в ході аналізу контенту, ми зафіксували новий етап розвитку телебачення, який пов’язаний з впливом інтернеткомунікації, який ми означили як «період медіаінтеграції» – виокремлюючи новий технологічний компонент (мережу Інтернет), появу нового контенту та новий формат взаємодії з глядачем, який поширюються поза простором телевізійної комунікації. Телевізійний контент тяжіє до ускладнення творчого, технологічного й комунікаційного впливу, а взаємодія з глядачем змінюється від спостереження та опосередкованої реакції на телепрограму до безпосереднього зв’язку та взаємодії.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКласичний приватний університетuk_UA
dc.subjectвідкрите суспільствоuk_UA
dc.subjectінтерактивне телебаченняuk_UA
dc.subjectмедіааудиторіяuk_UA
dc.subjectсоціальна комунікаціяuk_UA
dc.subjecton-line broadcastinguk_UA
dc.subjectoff-line broadcastinguk_UA
dc.titleСоціально-комунікативна парадигма розвитку телебаченняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Кафедра журналістики

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
drsk_2019_3_14.pdf188,34 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.