Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6954
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКодацька, Н. О.-
dc.contributor.authorЯтчук, О. М.-
dc.contributor.authorЛесюк, О. В.-
dc.date.accessioned2025-02-05T12:49:34Z-
dc.date.available2025-02-05T12:49:34Z-
dc.date.issued2025-02-05-
dc.identifier.citationКодацька Н. О. Ятчук О. М. Лесюк О. В. Суспільні комунікації в контексті трансформації медіасередовища. Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. №4 (48). 2021. С. 70-76.uk_UA
dc.identifier.issn2219-8741-
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6954-
dc.description.abstractРозглянуто комунікацію як системний процес взаємодії, в якому можна простежити різні способи створення, передачі та декодування інформації (повідомлення) з метою впливу на дії, поведінку, стан суб’єкта. Здійснено огляд новітніх тенденцій у сфері медіакомунікацій, які визначено як професійну діяльність у медіасередовищі з метою формування певних усвідомлень у масовій аудиторії, які поширюються в інформаційному просторі з використанням специфічних мовних кодів. Залежно від типу відправлень виділено друковані, аудіовізуальні та цифрові комунікації в медіа. Проведено аналіз складових елементів масової комунікації та визначено її особливості. Розглянуто таку ознаку сучасного інформаційного простору, як інтерактивність – момент, коли створення та поширення контенту збігаються та дають можливість активно залучати аудиторію до реагування на контент або до вза- ємодії у створенні повідомлень. Проаналізовано аудиторію як сукупність споживачів інформації в медіапросторі, що виникає на основі задоволення їх потреб через використання певного каналу комунікації та форми повідомлення, а також є ознакою будь-якого комунікаційного каналу. Головним завданням медіакомунікації визначено взаємодію між медіакомунікатором та аудиторією з метою налагодження ефективного каналу комунікації або окремих ефективних взаємодій як окремих акцій. Виділено характерні риси медіакомунікації: наявність професійного комунікатора; використання професійної технології для поширення інформації; масова аудиторія; кодування та декодування повідомлення за допомогою специфічних знаків; спільний простір; використання медіа як соціального інституту.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКласичний приватний університетuk_UA
dc.subjectаудиторія медіаuk_UA
dc.subjectефекти комунікаційного впливуuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectкреатори повідомленьuk_UA
dc.subjectмасова комунікаціяuk_UA
dc.titleСуспільні комунікації в контексті трансформації медіасередовищаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Кафедра журналістики

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
851-2438-1-SM.pdf193,43 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.