Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6941
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСенкевич, Г. А.-
dc.contributor.authorХілько, А. С.-
dc.contributor.authorАксьонов, О. І.-
dc.date.accessioned2025-02-05T07:22:34Z-
dc.date.available2025-02-05T07:22:34Z-
dc.date.issued2025-02-05-
dc.identifier.citationСенкевич Г. А., Хілько А. С., Аксьонов О. І. Теорія наукових парадигм як модель і методологія наукового знання. Вчені записки ТНУ ім. В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика. 2021. Т. 32 (71). №1. Ч.3. С. 168-175.uk_UA
dc.identifier.issn2710-4664 (Online)-
dc.identifier.urihttp://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6941-
dc.description.abstractАктуальність дослідження зумовлена посиленням ролі наукового підходу до вивчення надзвичайно стрімких комунікативних змін вітчизняного та світового медіасередовищ, оскільки він, безумовно, потребує систематизації наукової картини, зокрема й реконструкції наукової теорії питання про парадигму і її творчо-соціальних аспектів. Наслідком цього є, зокрема, недостатня визначеність використовуваного журналістською наукою понятійного й термінологічного апарату, хоча саме єдність у розумінні та трактуванні ключових понять є однією з головних умов стабільного і плідного розвитку будь-якої науки. Сучасне журналістикознавство стикається з багатьма викликами – економічними, соціальними, культурними. Відповідно збільшується й потреба у виробленні й апробації нових методологічних ідей. Багатомірність та суперечливість сучасного медіасередовища зумовлюють необхідність, з одного боку, розроблення альтернативних концепцій журналістської теорії, з іншого – її строгого методологічного обґрунтування. Це дозволяє порушувати питання щодо можливості переносу парадигмального підходу в сучасний науковий дискурс. Такий підхід, на наш погляд, забезпечить наукове пояснення стратегічних соціально-творчих орієнтирів функціонування засобів масової комунікації на рівні методології та практики. Окреслюємо теоретичну домінанту заявленої проблеми й акцентуємо увагу на першій стадії опанування методологічних знань – на формулюванні загальних основ наукової парадигми. Передумови дослідження провокують уточнення класичного розуміння парадигми як моделі наукової діяльності. Уточнення журналістської парадигми в контексті її репрезентативного «зрушення» спровоковано актуальною тезою: «Наука – це розгалужена єдність, яка не є чимось раз і назавжди даним, нерухомим, статичним. Змінюються компоненти, переглядаються зв’язки та відношення, до її системи долучаються нові елементи, відбувається збагачення пізнавального поля» [2, с. 6].uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТаврійський національний університет імені В. І. Вернадськогоuk_UA
dc.subjectінформаційне суспільствоuk_UA
dc.subjectпостмодернізаціяuk_UA
dc.subjectдисциплінарна матрицяuk_UA
dc.subjectнаррадигмаuk_UA
dc.subjectпостнекласична модельuk_UA
dc.subjectзрушення парадигмuk_UA
dc.titleТеорія наукових парадигм як модель і методологія наукового знанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Кафедра журналістики

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
31.pdf301,64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.