Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/6861
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВербицька, А. В.-
dc.date.accessioned2024-10-10T11:30:17Z-
dc.date.available2024-10-10T11:30:17Z-
dc.date.issued2024-10-10-
dc.identifier.citationВербицька А. В. Маркетингові інструменти розвитку соціальних підприємств в умовах невизначеності. Науковий погляд: економіка та управління. 2024. №3(87). С. 91-96.uk_UA
dc.identifier.issn2706-9079-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6861-
dc.description.abstractСтаття присвячена формування практичних рекомендацій щодо застосування маркетингових інструментів розвитку соціальних підприємств, що сприятиме їх ефективному функціонуванню в умовах невизначеності. У статті представлено маркетингове середовище соціального підприємства. На відміну від традиційних, соціальні підприємці мають працювати не лише над максимізацією свого прибутку, їм також слід дбати про соціальний вплив і підвищення позитивної репутації бренду. Як і традиційний бізнес, соціальне підприємство зустрічається на ринку з конкурентами, які можуть мати кращі ринкові пропозиції, при цьому вони також можуть бути соціально орієнтованими, або не відноситися до таких. Визначено виклики щодо маркетингу соціальних підприємств: неоднозначне ставлення до маркетингу з боку соціальних підприємців, що пов’язано з недостатнім розумінням маркетингу та його трактуванням виключно як інструменту максимізації прибутку; відсутність чіткого розуміння цільової аудиторії, що призводить до невизначеності в розробці маркетингових повідомлень та стратегій; обмежена кількість успішних прикладів соціальних підприємств, на які можна орієнтуватися, що знижує мотивацію та впевненість у ефективності маркетингових зусиль для соціальних підприємців-початківців. Наведені маркетингові інструменти для соціальних підприємств, які допоможуть визначити цільовий ринок і брендувати соціальні цінності та місію.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.subjectсоціальне підприємництвоuk_UA
dc.subjectмаркетинг соціальних підприємствuk_UA
dc.subjectсоціальна місіяuk_UA
dc.subjectбрендинг соціальних підприємствuk_UA
dc.subjectсоціальний впливuk_UA
dc.titleМаркетингові інструменти розвитку соціальних підприємств в умовах невизначеностіuk_UA
dc.title.alternativeMarketing tools for the development of social enterprises under conditions of uncertaintyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2024/3(87)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
17.pdf317,5 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.