Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6824
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрядко, О. М.-
dc.contributor.authorЧміль, Г. Л.-
dc.contributor.authorОлініченко, К. С.-
dc.date.accessioned2024-10-07T11:20:56Z-
dc.date.available2024-10-07T11:20:56Z-
dc.date.issued2024-10-07-
dc.identifier.citationПрядко О. М., Чміль Г. Л., Олініченко К. С. Маркетингова координація інноваційних процесів в умовах цифровізації. Науковий погляд: економіка та управління. 2024. №1(85). С. 84-90.uk_UA
dc.identifier.issn2706-9079-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6824-
dc.description.abstractЦифровізація – зміна форми бізнесу за умов цифрової реальності з урахуванням даних. Авторами розглянуто основні визначення поняття цифрової економіки. Досліджено вплив бізнес-процесів цифрової трансформації на маркетингову діяльність, організовано взаємодію суб’єктів ринку в цифровому середовищі, визначено характер і спрямованість трансформації процесів, які контролюють маркетингову діяльність у цифровій економіці. Запропонова схема маркетингових комунікацій у цифровому середовищі, яка представляє загальну систему, в якій існує маркетингова координація, і вказує на цифрову платформу, на якій ця взаємодія зараз реалізована. Наведено можливі шляхи реалізації комунікації в контексті цифровізації. Розкрито особливості координації інноваційних процесів на основі маркетингу відносин. Визначено її переваги і недоліки у маркетинговій координації інноваційних процесів. Розроблено відповідні маркетингові інструменти для створення інноваційних технологій.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.subjectцифровізаціяuk_UA
dc.subjectмаркетингова координаціяuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectвзаємодіяuk_UA
dc.subjectцифрова економікаuk_UA
dc.subjectучасники інноваційного процесуuk_UA
dc.subjectцифрова трансформаціяuk_UA
dc.subjectбізнесuk_UA
dc.titleМаркетингова координація інноваційних процесів в умовах цифровізаціїuk_UA
dc.title.alternativeMarketing coordination of innovative processes in the context of digitalizationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2024/1(85)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf391,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.