Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6782
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВіхляєв, М. Ю.-
dc.contributor.authorПилипенко, Ю. П.-
dc.date.accessioned2024-09-27T11:47:14Z-
dc.date.available2024-09-27T11:47:14Z-
dc.date.issued2024-09-27-
dc.identifier.citationВіхляєв М. Ю. Межі допустимого втручання держави в діяльність релігійних організацій: практика Європейського Суду з Прав Людини / М. Ю. Віхляєв, Ю. П. Пилипенко // Правова позиція, № 2 (43), 2024. С. 44-48.uk_UA
dc.identifier.issn2521-6473-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6782-
dc.description.abstractСтаттю присвячено межам допустимого втручання держави в діяльність релігійних організацій. Дослідження побудовано на основі аналізу практики Європейського суду з прав людини щодо статті 9 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод. Досліджено зміст найбільш значущих рішень щодо цього права, виокремлено основні правові висновки щодо суті порушення цього права. За результатами дослідження було визначено випадки, коли втручання держави в діяльність релігійних організацій є таким, що суперечить ст. 9 Конвенції. До таких випадків належить, зокрема, покарання особи за те, що вона просто діяла в якості релігійного лідера групи. Встановлено, що держава не може усувати причини релігійної напруженості шляхом усунення плюралізму. Замість цього, держава повинна забезпечувати толерантне ставлення між конкуруючими релігійними групами. Держава, як правило, не може втручатися у спір між двома конкуруючими частинами релігійної організації щодо легальності органів управління. Обов’язком держави є збереження нейтралітету щодо релігійних питань. Держава не може вдаватися до випадків фактичного визначення конфесійної належності членів певної релігійної групи проти їхньої волі. Надаючи офіційний статус одній релігійній організації, держава не може одночасно позбавляти такого ж статусу іншу організацію. Процес реєстрації релігійних організацій не може бути затягнутим, а відмова в такій реєстрації не може відбуватися без вагомих об’єктивних підстав. Держава не може вдаватися до невизнання вірувань певної групи осіб на тій підставі, що вони є «не релігійними», та дискримінувати таку групу по відношенню до інших релігійних організацій. Держава несе відповідальність за систематичне переслідування релігійних організацій, що має ознаки адміністративної практики з боку держави. Систематизація правових висновків Суду надасть змогу врахувати її як при законотворчій, так і при правозастосовчій діяльності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПравова позиція;№ 2 (43), 2024-
dc.subjectвтручання в права людиниuk_UA
dc.subjectдискримінаціяuk_UA
dc.subjectЄвропейський суд з прав людиниuk_UA
dc.subjectнеобхідність у демократичному суспільствіuk_UA
dc.subjectрелігійна організаціяuk_UA
dc.subjectсвавільне втручанняuk_UA
dc.subjectсвобода совістіuk_UA
dc.titleМежі допустимого втручання держави в діяльність релігійних організацій: практика Європейського Суду з Прав Людиниuk_UA
dc.title.alternativeThe limits of permissible state intervention in the activities of religious organizations: the practice of the European Court of Human Rightsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2024/2(43)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf480,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.